loading
در حال بررسی درخواست شما
14 مورد از برترین نقل قول‌ها درمورد تیری آنری
14 مورد از برترین نقل قول‌ها درمورد تیری آنری

۱۴ مورد از برترین نقل قول‌ها درمورد تیری آنری

آرسن ونگر
او باعث شرمساری مدافعان بود. هر لحظه که اراده می‌کرد گل می‌زد.
 
 
پل مرسون
آنری طوری در آرسنال بازی میکرد که انگار او یک بازیکن 20 ساله در حال بازی در لیگ کمتر از 12 ساله ها است.
 
زین الدین زیدان
تیری آنری احتمالا از نظر تکنیکی بزرگ ترین استعدادی است که این بازی زیبا را انجام داده است.
 
 
جیمی کرگر
من قبلا هم این مقایسه را انجام داده ام و ناراحتی ای برای دوباره گفتنش ندارم. وقتی آنری استارت میزد و از شما رد می‌شد شبیه آن بود که پیاده دنبال موتور بدوی. وقتی آرسنال بین سال‌های 2003-2004 "شکست ناپذیر" بود، آنری در کنار رونالدینیو بهترین‌های جهان بودند و باهم رقابت می‌کردند. یک گلزن عالی و زننده‌ی گل‌های بزرگ، او بهترین بازیکنی است که من در لیگ‌برتر دیده‌ام. بازی او نقض نداشت.
 
لیونل مسی
اولین روزی که به رختکن آمد جرات نداشتم به چهره اش نگاه کنم زیرا می‌دانستم در انگلیس چه کارهایی انجام داده است.
 
 
جیانلوکا ویالی
تنها راه جلوگیری از تیری آنری؟ استفاده از اسلحه!
 
لیلیان تورام
او یک جادوگر با پاهایش است و از موهبت ویژه‌ای برای گلزنی برخوردار است. بهترین ویژگی او سرعت اوست وقتی پا به توپ‌ می‌شود. او ممکن است سریع ترین مردی باشد که کفش فوتبال می‌پوشد. هیچ مدافعی در دنیا نمی‌تواند با او همگام باشد.
 
پل اسکولز
در روز روشن او کاملاً درخشان بود، یک ورزشکار برتر و یک فوتبالیست باشکوه بود. چیزی که من را شگفت زده می‌کرد این بود که بنطر او هرگز عرق نمی‌کرد. او می‌تواند در 100 متر از پنج بازیکن فرار کند و بدون اینکه نفس عمیقی بکشد.
 
پیتر بردسلی
من به شاگردانم در آکادمی نیوکاسل می‌گویم که بازی آنری را تماشا کنند. او با چنین گستاخی ای بازی می‌کند، اما بدون تکبر و غرور و این ویژگی فوق العاده‌ای است. او همیشه بسیار راحت به نظر می‌رسد. شما درمورد اتومبیل‌هایی که 0 تا 60 را در چند ثانیه پر می‌کنند صحبت می‌کنید و او نیز از این نظر اینگونه است. او انفجاری حرکت می‌کند. من می‌توانم ساعت‌ها بنشینم و او را تماشا کنم.
 
رونالدینیو
آنری بازیکن چشم نوازی است و تکنیک کاملی دارد، من تماشای او را دوست دارم. من به عنوان یک مرد و یک فوتبالیست برای او بسیار احترام قائلم. او مرا به یاد خودم می‌اندازد.
 
مارتین کیون
من به یاد دارم که وقتی او اولین گلش را برای آرسنال به ثمر رساند، به او گفتم : من می‌توانم به بچه هایم بگویم که با تو بازی کرده‌ام!
 
 
جیانفرانکو زولا
او یکی از بازیکنانی است که واقعاً می‌تواند روز شما را خراب کند.
 
میشل پلاتینی
او چیزی دارد که هیچ بازیکن فرانسوی تا به حال نداشته است. او می‌تواند همه کارها را انجام دهد : از گلزنی، پاس گل، ارسال پاس و ایجاد فضا برای بازیکنان دیگر و او برای هر توپ می‌جنگد. من هرگز بازیکنی مثل او در فرانسه ندیده‌ام.
 
جورج بست
من بسیاری از بازیکنانی که الان بازی می‌کنند را دقیقاً نمی‌شناسم. فقط یک‌ مورد وجود دارد که من را هیجان زده می‌کند و آن تیری آنری است. او فقط یک فوتبالیست بزرگ نیست، بلکه او یک شومَن و یک شخص سرگرم کننده است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۷/۱۸
به قلم عباس رضایی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Planet Football
بازدید: ۱,۳۸۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰