loading
در حال بررسی درخواست شما
5 پیروزی کلاسیک در زمین کریستال پالاس
5 پیروزی کلاسیک در زمین کریستال پالاس

۵ پیروزی کلاسیک در زمین کریستال پالاس

ما در روز دوشنبه سفری به سلهرست پارک برای مقابله با کریستال پالاس خواهیم داشت، و این سفر خاطرات خوبی را برای بسیاری از طرفداران آرسنال به خاطر می‌آورد که برخی از پیروزی‌های بزرگ را در SE25 تجربه کرده‌اند.

رویارویی بین ما و عقاب‌ها معمولاً گل‌های زیادی را به همراه داشته است، و ما در طول سال‌ها پیروزی‌های معروفی را در زمین آنها ثبت کرده‌ایم و همچنین برخی از گل‌های کلاسیک را نیز به ثمر رسانده‌ایم.

ما در آرشیو جستجو کرده‌ایم تا پنج مورد از بهترین‌ها را برای شما پیدا کنیم تا قبل از اولین دربی لندنی ما در این فصل، آنها را دوباره تجربه کنید.

14 سپتامبر 1991
کریستال پالاس 1-4 آرسنال

کوین کمپل در نمایش برجسته‌ای توسط این مهاجم 21 ساله، در تمام چهار گل دخیل شد. او در دقیقه 18 با زدن یک شوت که از زیر پری ساتکلیف عبور کرد کارش را شروع کرد. سپس در نیمه دوم، او به عنوان پاس گل دهنده نیز عمل کرد و در دقیقه 55 با عبور از دفاع حریف، آلن اسمیت توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

دو دقیقه بعد، مایکل توماس با همکاری زیبایی با کمپل، سومین گل را به ثمر رساند و در ادامه، کمپل پس از اجرای فوق‌العاده‌ای از سوی پل مرسون، گل دوم خود را به ثمر رساند. گل دیرهنگام مارک برایت فقط به عنوان یک تسلی کوچک برای عقاب‌ها بود.

25 فوریه 1995
کریستال پالاس 0-3 آرسنال

کریس کیومیا دو گل از سه گل خود را در این بازی به ثمر رساند تا به پیروزی مقابل پالاس در جنوب لندن کمک کند. او و مرسون خسارت را به حریف وارد کردند، با مرسون زمینه گل اول را در دقیقه 24 پس از یک ضربه آزاد هوشمندانه از سوی جان جنسن به او تسلیم کرد.

کیومیا در دقیقه 39 اولین گل خود را زمانی که یک لمس کوچک از سوی مرسون به او اجازه داد تا توپ را به سمت نایجل مارتین بکوبد و 13 دقیقه قبل از پایان بازی، جادوی بیشتری از مرسون باعث شد تا کیومیا توپ را از روی دروازه‌بان عبور دهد و تعداد گل‌های خود را دو برابر کند و بهترین لحظات خود را در آرسنال ایجاد کند.

28 دسامبر 2017
کریستال پالاس 2-3 آرسنال

دو گل از الکسیس سانچز در شش دقیقه نیمه دوم، باعث شد تا ما در این بازی پنج گله، در مقابل پالاس به برتری برسیم. شروع این بازی با گلی از شکودران موستافی بود که پس از تلاش الکساندر لاکازت وارد دروازه شد، اما آندرس تاوزند بعد از مدتی پس از شروع مجدد بازی، بازی را به تساوی کشاند.

با این حال، این اتفاق باعث شد تا سانچز برافراشته شود و پس از بازی با لاکازت در دقیقه 62 توپ را به تور دروازه بکوبد، سپس با شگفتی پاسی از جک ویلشر را از کنار جولیان اسپرونی رد کرد. گل جیمز تامکینز منجر به پایانی عصبی شد، اما تیم آرسن ونگر آن را تحمل کرد.

19 می 2021
کریستال پالاس 1-3 آرسنال

با توجه به عدم پیروزی در پنج دیدار قبلی با عقاب‌ها، به نظر می‌رسید که این رکورد ناخواسته پس از گل مساوی کریستین بنتکه در برابر گل اول نیکولاس پپه، گسترش پیدا می‌کند و بازی 1-1 به پایان می‌رسد.

اما، یک پاس عالی از سوی مارتین اودگارد به گابریل مارتینلی اجازه داد تا توپ را به داخل دروازه بفرستد و ما را در وقت‌های تلف شده جلو بیاندازد، پس از آن پپه از جناح راست وارد محوطه شد و توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا تضمین کند که تیم میکل آرتتا تمامی امتیازها را کسب کرده است.

5 آگوست 2022
کریستال پالاس 0-2 آرسنال

ما فصل گذشته را با شروعی کامل با برد در سلهرست پارک زیر چراغ‌های جمعه شب شروع کردیم تا اولین بازی لیگ برتر را آغاز کنیم. فقط 20 دقیقه از بازی گذشته بود که اولکساندر زینچنکو، که برای اولین بار در ترکیب تیم حضور داشت، یک ضربه سر به سمت مارتینلی فرستاد تا ما را به گل برساند، این جبران فرصت طلایی‌ای بود که در ابتدای بازی از دست داده بود.

چند سیو کلیدی از آرون رمزدیل مقابل ضربه‌های اودسون ادوارد و ابرچی ازه ما را جلو نگه داشت و این واکنش‌ها به عنوان عامل مهمی در برد ما ثابت شد. در پنج دقیقه آخر بازی، با عبور بوکایو ساکا از دفاع حریف و ارسال یک پاس عرضی خطرناک، مارک گوئهی توپ را به داخل دروازه خودی وارد کرد تا ما با سه امتیاز به پایتخت بازگردیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۵/۲۹ ۱۲:۰۹
به قلم عباس رضایی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳۹۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰