loading
در حال بررسی درخواست شما
آخرین اخبار مصدومان آرسنال، امید به سالیبا
آخرین اخبار مصدومان آرسنال، امید به سالیبا

آخرین اخبار مصدومان آرسنال، امید به سالیبا

آرتتا امیدوار است بتواند  سالیبا را در آنفیلد به میدان بفرستد. بازی برابر لیورپول یکی از مهم‌ترین بازی های این فصل آرسنال است.

آرسنال با پیروزی 4-1 برابر لیدزیونایتد در بازی آخر لیگ، موفق شد تا یک قدم دیگر به قهرمانی لیگ برتر نزدیک شود. قهرمانی که هواداران آرسنال برایش 19 سال صبر کرده‌اند.

در روز شنبه، سیتی ابتدا با لیورپول روبرو شد و در ورزشگاه اتحاد این تیم را درهم کوبید. در بازی دوم آن روز، آرسنال میزبان لیدزیونایتد شد و با شکست سنگینی که به لیدز وارد کرد، نشان داد اصلا دوست ندارد سیتی به امتیازات از پیش جمع شده آنها نزدیک شود.

حالا آرتتا چند روزی را میتواند روی بازی بعدی خود تمرکز کند، جایی که لیورپول ناکام از اتحاد بازگشته و منتظر آرسنال است. کادر فنی آرسنال امیدوار است بتواند ویلیام سالیبا را در این سفر همراه خود داشته باشد. سالیبا بعد از مصدومیت در دقایق ابتدایی بازی برابر اسپورتینگ ، از زمین خارج شد و دو بازی لیگ برتر برابر کریستال پالاس و لیدز را از دست داد. 

آرتتا درباره وضعیت سالیبا ، پیش از بازی با لیدز گفت: "او در حال پیشرفت است، متأسفانه او هنوز کمی ناراحتی در کمر خود دارد. او برای این بازی آماده نیست و ما سعی می کنیم هر کاری انجام دهیم تا احساس بهتری داشته باشیم، اما هنوز نه."

آرتتا خوشبینانه ادامه داد: "هم من و هم خودش امیدواریم که بتواند به شرایط بازی بازگردد. آسیب دیدگی کمر کمی مشکل است و چگونه با فشاری که شما در نواحی خاص وارد می کنید تکامل می یابند. بیایید به آن فشار بیاوریم و ببینیم که او چگونه با آن کنار می آید. او بسیار مایل است به تیم بازگردد."


آرتتا در مورد مصدومیت انکتیا هم گفت: میتوانست اوضاع بدتر از این باشد. خدا را شکر که در همین حد است و چند هفته دیگر احتمالا میتواند به میدان بازگردد.

تومیاسو و الننی پیش از این، فصل را به پایان رسانده اند

 

آپدیت »»» ساعتی بعد از انتشار این خبر، چند خبرگزاری از جمله سان نوشتند »»» 

سالیبا سفر به لیورپول را از دست خواهد دارد. او توانایی تمرین ندارد و به مرسی ساید نخواهد رفت

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱/۱۵ ۱۴:۱۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : football.london
بازدید: ۲۳۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰