loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسن ونگر ناامید از هواداران ...
آرسن ونگر ناامید از هواداران ...

آرسن ونگر ناامید از هواداران ...


خیلی از صندلی ها خالی بودند و این عدم حضور هواداران به معنای نا امیدی آنها از قهرمانی آرسنال در فصل جاری بود. آرسنال در بازی با وست برم به لطف دبل الکسیس سانچز توانست تا به مقام سوم لیگ بازگردد و با 5 امتیاز اختلاف از تاتنهام در این جایگاه قرار گیرد.
آرسن ونگر به Sky گفت : من هواداران را درک میکنم ، اما روز بازی جو بسیار ناامید و افسرده ای بر ورزشگاه حاکم بود.

آرسن ونگر با پایین کشیدن انتظارا هواداران گفت : ما برای بقا در لیگ نمیجنگیم که هواداران این رفتار را میکنند ، هرچند دوست داریم آنها راضی و شادمان باشند، آنها باید به این باشگاه افتخار کنند. ما میخواهیم آنها به باشگاه آرسنال افتخار کنند و به آن چیز هایی که به دست آورده این ببالند. میدانم که این چیزهایی که به دست آورده ایم کافی نیستند و باید بیشتر تلاش کنیم اما دلیل نمیشود بازی در سطح بالای خود را فراموش کنیم.

تیری آنری هم معتقد است هواداران باید به استادیوم بروند و تیم را پشتیبانی کنند حتی اگر از نتایج اخیر راضی نیستند. درک میکنم که برخی هواداران به استادیوم نرفته اند تا نشان دهند که معترض هستند و از شرایط رضایت ندارند. الان ونگر باید بگوید که به استادیوم بیایید و از تیم حمایت کنید ، به نظر من درستش هم همین است. بازیکنان باید هواداران را به استادیوم دعوت کنند اگر اعتراضی دارند در پایان بازی اعتراض خود را به نوعی نشان دهند اما به استادیوم نیامد راه درستی نیست.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۲/۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : SkySports
بازدید: ۳,۱۵۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰