loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 0 لیورپول 0
آرسنال 0 لیورپول 0

آرسنال ۰ لیورپول ۰

 
ترکیب ارسنال:
 
چک، مونرئال، گابریل، چمبرز، بلرین، کوکلین، کازورلا، رمزی، اوزیل، سانچز و ژیرو
 
ترکیب لیورپول:
 
مینیوله، کلاین، اشکرتل، لاورن، گومز، میلنر، لوکاس، امره جان، کوتینیو، بنتکه و فیرمینیو
 
کوشلنی و مرته ساکر به دلیل مصدومیت در ترکیب جایی نداشتند.
 
دقیقه 3 کوتینیو روی پاس بنتکه صاحب موقعیت شد و ضربه را زد که توپ به طاق دروازه برخورد کرد و موقعیت از دست رفت.
 
دقیقه 5 سانتر مونریال از چپ روی سر سانچز نشست اما الکسیس توپ را به بیرون زد.
 
دقیقه 7 روی شلوغی محوطه جریمه لیورپول سانچز به سختی توپ را ازان خود کرد اما توان ضربه زدن را نداشت و توپ به ارامی در اختیار مینیوله قرار گرفت.
 
دقیقه 8 ارون رمزی روی پاس عالی در عمق کازورلا در مصاف تک به تک قرار گرفت و توپ را در درون دروازه قرار داد اما کمک داور تصمیم اشتباهی گرفت و اعلام افساید کرد و گل سالم ارسنال را مردود اعلام کرد.گلی که مسلما روند بازی را تغییر میداد.
 
دقیقه 15 اشتباه چمبرز و لو دادن توپ کوتینیو را در موقعیت گلزنی قرار داد اما قبل از اینکه این بازیکن ضربه نهایی را بزند این کوکلین بود که از پشت توپ را زد و یک گل را برای ارسنال خرید.
 
دقیقه 24 باز هم چمبرز توپ را لو داد و در ادامه میلنر صاحب توپ و موقعیت شد که چک توپ را به کرنر فرستاد.
 
دقیقه 39 اینبار بلرین بود که توپ را لو داد و لیورپول صاحب موقعیت باد اورده دیگری شد،اینبار کوتینیو در عرض توپ را فرستاد و در دهانه دروازه در حالی که بنتکه بود و دروازه این چک بود که یک روی یک عکس العمل باورنکردنی ضربه بنتکه را به کرنر فرستاد،روی همین،کرنر اینبار فیرمینو شوتی را زد که باز هم چک توپ را دفع کرد.
 
دقیقه 45 بازی کوتینیو ازچپ صاحب توپ شد و به درون محوطه جریمه زد،این بازیکن از کناره محوطه جریمه بلرین را با یک تو سر توپ جا گذاشت و ضربه کاتدار فوق العاده خود را به گوشه دروازه زد و در حالی که همه منتظر گل بودند این پیتر چک بود که با نوک انگشتان خود مسیر توپ را تغییر داد تا توپ به جای تور دروازه به تیر دروازه خورد تا حساب نیمه اول بدون گل به اتمام برسد.
 
نیمه اول بازی متعادل بود اما اشتباهات بسیار زیاد مدافعین و در راس ان چمبرز و همینطور توپ لو دادن های کازورلا لیورپول را در موقعیتهای خوبی قرار میداد و به اجبار ارسنال تحت فشار قرار میگرفت.در این بین این چک و کوکلین بودند که جور اشتباهات بقیه را کشیدند و دروازه را حفظ کردند.
 
نيمه دوم اما آرسنال تيم متفاوتي بود.
 
دقيقه 60 بازي روي همکاري خوب اوزيل و کازورلا و در ادامه پاس خوب ژيرو به سانچز موقعيت خوبي براي آرسنال شکل گرفت،الکسيس با پاي چپ به سمت دروازه شليک کرد که اين توپ به تير دروازه برخورد کرد و به بيرون رفت.
 
دقيقه 61 شوت کوتينيو از پشت محوطه را چک به راحتي مهار کرد.
 
دقيقه 65 يک حرکت خوب از سمت چپ شکل گرفت،در انتها رمزي توپ را در دهانه دروازه براي ژیرو فرستاد که ژيرو هر چه تلاش کرد به نتوانست به توپ ضربه بزند .
 
دقيقه 70 بازي موقعيت صد در صد گلي براي آرسنال فراهم شد که ژيرو باز هم نتوانست در موقعيت حساس کار را تمام کند.توپ ربايي از رمزي و پاس او به بلرين و در ادامه پاس نهايي از رمزي ژيرو را روي 6 قدم در برابر مينيوله قرار داد اما متاسفانه ضربه نه چندان جاندار ژيرو را مينيوله به زيبايي به کرنر فرستاد.
 
دقيقه 71 شوت ميلنر را چک از ان خود کرد.
 
دقيقه 72 شوت کاتدار زيباي رمزي را مينيوله از گوشه دروازه به بيرون کشيد.
 
آرسنال در نيمه دوم بسيار فشار مي اورد تا 3 امتياز بازي را بدست اورد.
 
دقايق 73 و 82 ولکات و چمبرلين جانشين ژيرو و کوکلين شدند.کوکلين نمايش خوبي در اين ديدار داشت.
 
دقيقه 83 شوت رمزي را که به لاورن برخورد کرده بود و منحرف شده بود را مينيوله به زحمت به کرنر فرستاد.
 
دقيقه 84 چمبرلين که با ورود خود موثر بازي ميکرد از راست به تو زد و در عرض پاسي را براي ولکات فرستاد،اشکرتل در دهانه دروازه خود را پرت کرد و توپ را به کرنر فرستاد.اين تکل اشکرتل بسيار ريسکي بود وچيزي نمانده بود تا گل به خودي را شاهد باشيم.
 
دقيقه 94 چمبرلين از پشت 18 شوتي را با پاي چپ زد که باز هم مينيوله بود که توپ را به کرنر فرستاد،در ادامه همين کرنر سانتر وزيل روي دروازه ارسال شد و ضربه گابريل پيش تاخته از بالاي دروازه به بيرون رفت.
 
در نهايت تساوي بدون گل نتيجه پاياني اين ديدار بود.در اين بازي خانگي آرسنال فقط در نيمه دوم نمايش نسبتا قابل قبولي داشت و به نظر ميرسد هنوز اين تيم به مرز آمادگي نرسيده.بدون شک چک و مينيوله در شکل گيري اين نتيجه نقش اساسي را داشتند.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۶/۳
به قلم اشکان
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۱,۶۹۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰