loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 0 وستهام 2
آرسنال 0 وستهام 2

آرسنال ۰ وستهام ۲

ترکیب ارسنال;چک.مونریال.کوشیلنی.مرتساکر.دبوشی.کوکلین.کازورلا.چمبرلین.رمزی.اوزیل و ژیرو

دقیقه 8 ضربه ایستگاهی در شرایط مناسبی پشت محوطه وستهام در اختیار ارسنال قرار گرفت.اوزیل پشت توپ ایستاد اما ضربه این بازیکن بعد از برخورد به دیوار دفاعی به کرنر رفت.

دقیقه 11 بازی سانتی کازورلا ارسالی از سمت چپ روی دروازه فرستاد که بعد از دفع ناقص دفاع حریف در پشت محوطه جریمه روی پای چمبرلین نشست و ضربه والی دیدنی این بازیکن با کمترین اختلاف ممکن به بیرون رفت.

دقیقه 14 ضربه سر کوشیلنی در شرایط افساید به بیرون رفت.مرته ساکر رو ضربه ازاد سانتی قبل از کوشیلنی روی توپ تاثیر گذاشت به همین دلیل داور اعلامافساید کرد.
وستهام. در نیمه اول بسیار خشن کار میکرد.

دقیقه 28 چمبرلین از میانه زمین ارسنال توپ را در اختیار گرفت و تا کناره محوطه حریف 4 بازیکن را جاگذاشت. و پیش رفت و توپ را ارسال کرد.توپ در درون محوطه وستهام به سانتی رسید،ضربه فنی و تک ضرب سانتی با اختلاف کمی روی سقف دروازه ادریان نشست.

دقیقه 31 اینبار رمزی بود که ضربه ای را به سمت دروازه حریف زد.این شوت پس از برخورد به یار حریف منحرف شد و با بدشانسی به تاق دروازه وستهام خورد و به کرنر رفت.
ارسنال جریان بازی را در دست داشت .هرچند کمی ناهماهنگی در تیم روی پاسهای اخر دیده میشد که به دلیل بازی اول طبیعی به نظر میرسید.

دقیقه 39 رمزی در حالی که بلرین ببخشید دبوشی را روی دست خودش داشت اقدام به شوتزنی کرد که این ضربه با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 42 از سمت راست محوطه وستهام ارون رمزی توپ را پشت محوطه حریف برای کازورلا فرستاد سانتی با سینه پاسی را به ژیرو داد .ژیرو دراز کش ضربه را زد که ادریان خوب توپ را دفع کرد.کمک داور به اشتباه این صحنه را افساید اعلام کرد.

دقیقه 43 و روی یک ضربه ازاد از میانه زمین وستهام صاحب موقعیت شد.سانتر مواجی روی دروازه امد.چک به اشتباه بیرون امد و کویاته قبل از او دروازه خالی را باز کرد.

دقیقه 45 روی یک و دو اوزیل و رمزی، اوزیل صاحب موقعیت شد.ضربه رابا پای راست زد اما توپ راهی به چارچوب نداشت و بعد از برخورد به پای مدافع برگشت داده شد.

دقیقه 52 از کناره زمین اوزیل پاس در عرضی به ژیرو داد،ژیرو چرخید و به سمت دروازه ضربه رازد که توپ به کناره دروازه خورد.

دقیقه 57 چمبرلین از راست توپی را در عرض به ژیرو در موقعیت مناسبی داد ضربه ژیرو را ادریان درازکش از ان خود کرد.

58 گل دوم را زاراته زد،در عین ناباوری ضربه این بازیکن با پای راست وارد دروازه شد،باز هم چک روی گل مقصر بود.

دقیقه 59 ولکات جانشین کوکلن شد

دقیقه 66 دبوشی جای خود را به سانچز داد

دقیقه 81 ولکات در یک کش و قوس ضربه را درون محوطه جریمه به سمت دروازه زد که توپ بلوکه شد ،در ادامه توپ به چمبرلین رسی و ضربه اکس به کناره بالای دروازه خورد،

دقیقه 85 شوت کازورلا از پشت محوطه را ادریان به سمت کنار مشت کرد

دقیقه 89 باز هم چمبرلین از راست به داخل زد و پاس در عرضی برای ژیرو فراهم کرد اما این ژیرو بود که از روی شکم سیری تووپ را به بیرون زد

در دقایق تلف شده بازی سانچز صاحب دو موقعیت مناسب شد که در هرو موقعیت در برابر ادریان مغلوب شد تا بازی با حساب 2،0 به سود مهمان به پایان برسد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۵/۱۸
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۱,۸۱۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰