loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال ۱ - لسترسیتی ۱
آرسنال ۱ - لسترسیتی ۱

آرسنال ۱ - لسترسیتی ۱

توپچی ها پس صعود به دور گروهی لیگ قهرمانان امروز میهمان لسترسیتی بودند و در نهایت نبرد دو تیم منتهی به پیروزی هیچکدام نشد و بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید.
 
در نیمه اول توپچی ها با در دست گرفتن بازی قصد دیکته کردن برتری خود بر حریف را داشتند اما در خلق موقعیت های جدی در مجموع آنچنان موفق ظاهر نشدند و تنها روی موقعیت به وجود آمده ناشی از پاس بسیار خوب کازورلا به سانوگو و سپس پاس او برای الکسیس موفق شدند از حریف خود پیش بیوفتند اما خیلی زود این گل توسط بازیکنان لستر سیتی پاسخ داده شد و روی یک ارسال از کناره ها مهاجم این تیم با ضربه سر بازی را به تساوی کشاند.
 
لورن کوشلنی که به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه سر موفق به بدست آوردن آمادگی خود نشد پس از این گل تعویض شد و شاید اگر لورن تمرکز کامل خود را بعد از آسیب دیدگی بدست آورده بود، این گل به ثمر نمیرسید.
 
 
در نیمه دوم نیز آرسنال به حملات خود ادامه داد و همانند نیمه اول در خلق موقعیت های جدی به روی دروازه لستر ناتوان ماند و در کل میتوان به عملکرد خوب لسترسیتی در دفاع و ناتوان بودن آرسنال در سرعت دادن به بازی و خلق موقعیتهای جدی اشاره کرد. با کسب این تساوی آرسنال 5 امتیازی شد تا کماکان در تمامی رقابتها شکست ناپذیری خود را حفظ کرده باشد اگرچه نمیتوان یک برد و دو تساوی را یک شروعی فوق العاده برای توپچی ها قلمداد کرد.
 
اکنون بازیکنان آرسنال خود را باید برای بازیهای ملی آماده کنند و بلافاصله پس از آن در هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر آرسنال به مصاف منسیتی خواهد رفت.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۶/۹
به قلم آرش فقیهی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۸۳۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰