loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال ۲ لستر سیتی ۱
آرسنال ۲ لستر سیتی ۱

آرسنال ۲ لستر سیتی ۱

 
ترکیب آرسنال:اسپینا.بلرین.کوشلنی.مرته ساکر.مونرئال.کوکلین.روسیچکی.کازورلا.اوزیل.سانچز.ولکات
 
ترکیب لسترسیتی:شوارزر.هوث.کانپسکی.آپسون.سیمپسون.مورگان.کامبیاسو.جیمز.کراماریچ.مارز.شلا​پ.
 
 
دو موقعیت اول بازی برای لستر بود،مارز هر دو این موقعیت ها را از دست داد. 
 
دقیقه 16 روی یک حرکت ترکیبی اوزیل توپ را دریافت کرد،پاس در عمق اوزیل والکات را در موقعیت تک به تک قرار داد،ضربه ولکات به بدن شوارزر خورد و به کرنر رفت.کرنر را اوزیل فرستاد و ضربه سر سانچز از بالای دروازه به بیرون رفت.
 
دقیق 26 یک و دو عالی اوزیل و سانچز درون محوطه جریمه ، اوزیل در شرایطی سخت ضربه را زد که شوارزر به زحمت توپ را به کرنر فرستاد،روی همین کرنر لورن کوشلنی موفق شد از سانتر اوزیل استفاده کرده و با ضربه پای راست خود آرسنال را با یک گل پیش بیندازد.
 
دقیقه 32 بلرین از سمت راست وارد محوطه جریمه حریف شد اما ضربه پای چپ این بازیکن را شوارزر به راحتی مهار کرد.
 
دقیقه 37 باز هم مارز خطرناک ظاهر شد و روی یک حرکت انفرادی خود را در موقعیت شوت قرار داد و ضربه را با پای راست زد که توپ با اختلاف نسبتا کمی به بیرون رفت.
 
دقیقه 40 و گل دوم برای آرسنال.روی یک توپ ربایی از بلرین توپ به کوکلین رسید،سانتی مقصد توپ این بازیکن بود،کازرولا پاس را به اوزیل داد،اوزیل از فاصله نسبتا زیادی توپ را به سمت دروازه شلیک کرد،ضربه خوب اوزیل را شوارزر به سمت ولکات دفع کرد،توپ روی پای راست تئو نشست و ضربه روی پای دقیق و محکم ولکات به گوشه دروازه رفت.
 
دقیقه 45 کانچسکی درست پشت محوطه خطایی روی کازورلا انجام داد و داور اعلام خطا کرد و موقعیت خوبی برای آرسنال در پشت محوطه فراهم کرد.ضربه خوب اوزیل با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
 
نیمه اول با نتیجه 2 صفر به سود ارسنال به پایان رسید.
 
دقیقه 46 توپ در محوطه جریمه به دست سیمپسون خورد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت و اعلام کرنر کرد.کرنر را کازورلا فرستاد و در ریباند ضربه روی پای روسیچکی با اختلاف به بیرون رفت.
 
دقیقه 60 موقعیت خوبی برای کراماریچ درون محوطه جریمه آرسنال بدست آمد،شوت این بازیکن را اسپینا به خوبی دفع کرد و در ادامه مرته ساکر تن به کرنر داد.همین کرنر در یک رفت و برگشت گل اول لستر را در پی داشت. ضربه سر کوشلنی به کراماریچ رسید و این بازیکن با شوتی دقیق بازی را 2.1 کرد.
 
دقیقه 66 شوت پای چپ خوب کازورلا از گوشه محوطه جریمه را شوارزر به خوبی مهار کرد
 
دقیقه 67 جیرو به جای سانچز به بازی آمد.
 
دقیقه 70 چیزی نمانده بود مارز یک بازگشت غیر قابل باور برای لستر شکل دهد.حرکت خوب این بازیکن و ضربه کاتدار از پشت محوطه جریمه با اختلاف بسیار ناچیزی به بیرون رفت.
 
دقیقه 72 رمزی جایگزین ولکات شد.
 
دقیقه 78 روی یک ضد حمله لستر در موقعیت خوبی قرار گرفت، پاس مارز به کرامریچ رسید اما ضربه جیپ این بازیکن را اسپینا مهار کرد.
 
دقیقه 82 رمزی جای خود را به فلامینی داد.
 
تلاشهای لستر در ادامه کارساز نبود و آرسنال صاحب 3 امتیاز این دیدار خانگی شد
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
به قلم اشکان
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۲,۷۱۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰