loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال ۳ استوک ۰
آرسنال ۳ استوک ۰

آرسنال ۳ استوک ۰

 
ترکیب آرسنال:
 
اسپینا.مرته.کوش.ناچو.دبوشی.سانتی.کوک.رزا.اکس.جیرو.سانچز
 
ترکیب استوک:
 
بگوویچ.پیترز.شاوکراس.کامرون.ولشید.ولان.انزونزی.کروچ.والترز.بویان.آرناتویچ
 
آرسنال بازی را طوفانی آغاز کرد.
 
اولین خطر در دقیقه 2 شکل گرفت.سانچز روی پاس ناچو ضربه کات داری به گوشه پایین دروازه زد که بگوویچ توپ را به زیبایی به کرنر فرستاد.
 
دقیقه 5 توماس روسیچکی پا به توپ به تو زد و در موقعیت شوت قرار گرفت ،ضربه زیبای این بازیکن میرفت که در گوشه دروازه قرار بگیرد که باز هم بگوویچ توپ را به کرنر فرستاد.روی همین کرنر در یک رفت و برگشت توپ به سانچز رسید و توپ را فرستاد روی دروازه که لورن کوسیلنی با یک ضربه سر حساب شده گل اول بازی را به ثمر رساند.
 
دقیقه 10 بازی دبوشی روی یک صحنه که آرناتویچ او را هل داد به تابلوهای تبلیغاتی برخورد کرد و از ناحیه کتف دچار مصدومیت شدید شد و جای خود را به برلین داد.
 
دقیقه 15 باز حرکت خوب از جمبرلین روی پاس سانچز و ضربه محکم و عالی این بازیکن که با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.
 
دقیقه 20 باز هم سانچز پاس در عرضی را این بار برای جیرو محیا کرد ،ضربه سر ضرب جیرو میرفت تا در گوشه دروازه جای بگیرد که باز هم این بگوویچ بود که روی یک عکس العمل بی نقص تن به کرنر داد.در ادامه ی کرنر پاس در عمق عالی از روسیچکی جیرو را در موقعیت خوب قرار داد که ضربه این بازیکن این بار با بی دقتی به بیرون رفت.
 
دقیقه 20 تکل وحشیانه از شاوکراس روی پای سانچز که داور هیچ عکس العملی روی این صحنه نشان نداداین تکل دست کمی از تکل شاوکراس که رمزی را خانه نشین کرد نداشت.در ادامه نیز در دقیقه 35 ضربه آرنج کروچ به صورت ناچو هیچ جریمه ای در پی نداشت.
 
دقیقه 32 و سوپر گل دیگری از سانچز برای آرسنال:روی یک توپ ربایی از سانچز و یک و دو او با توماس روسیچکی سانچز وارد محوطه شد در عرض حرکت کرد و با یک ضربه محکم به زاویه موافق دروازه را فرو ریخت.
 
شوت چمبرلین در دقیقه 48 روی پاس سانچز از بالای دروزاه به بیرون رفت.
 
نمایش آرسنال در نیمه اول تحسین بر انگز بود.سمت راست و چپ استوک تبدیل به اتوبان شده بود و دائم از دو سمت روی درواز خطر شکل میگرفت.
 
نیمه دوم با گل شروع شد.دقیقه 47 سیدول یار جانشبن استوک پشت محوطه اکس را متوقف کرد و ضربه آزادی به آرسنال داد.سانچز پشت توپ ایستاد.ضربه سانچز از دیوار دفاعی عبور کرد و بگوویچ هم روی توپ دچار استرس شد و دروازه استوک به همین راحتی باز شد.
 
دقیقه 66 یک و دو خوب سانتی و چمبرلین،سانتی در زاویه بسته در حالی که میتوانست با یک پاس رو به بیرون مرته ساکر را صاحب توپ کند خودش ضربه چیپی را زد که روی طاق دروازه فرود امد.
 
پس از این صحنه چمبرلین که بازی درخشانی ازخود ارائه داده بود جای خود را به ولکات داد.
 
در دقیقه 72 نیز مسعود اوزیل جایگزین جیرو شد.
 
در دقیقه 75 سانچز به طور اتفاقی در میانه میدان صاحب توپ شد و ضربه خود را سریع به سمت دروازه زد.بگوویچ بیرون امده بود اما توپ در چارچوب نبود.
 
دقیقه 79 روی موقعیت خوب ولکات تک به تک شد با بگوویچ که ضربه ولکات بی دقت بود و گل چهارم شکل نگرفت.این حرکت را روسیچکی شروع کرد و در ادامه سانچز پاس خوبی را به ولکات داد که تئو قدر موقعیت را ندانست.
 
دقیقه 86 باز هم پاس در عمق این بار از سانتی برای اوزیل،اوزیل توپ را روی پای راست آورد و ضربه را زد که بی دقت بود و به بیرون رفت.
 
دقیقه 90 داوید اسپینا در اولین حضور خود در لیگ خودی نشان داد و ضربه ایرلند که از داخل محوطه جریمه زده شد و داشت وارد گوشه دروازه میشد را با یک عکس العمل سریع و خوب مهار کرد تا اولین کلین شیت خود را در اولین بازی در لیگ کسب کند.
 
آرسنال در بازی که کاملا توپ و میدان را در اختیار داشت و در روز درخشش سانچز و دیگر بازیکنان انتقام بریتانیا را گرفت و 3 امتیاز خانگی کسب کرد
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
به قلم اشکان
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۱,۶۳۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰