loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال در برابر واتفورد خودکشی کرد
آرسنال در برابر واتفورد خودکشی کرد

آرسنال در برابر واتفورد خودکشی کرد

 
آرسنال در هر سه بازی اخیر خود (مقابل لیورپول، تاتنهام، واتفورد) مرتکب خطای پنالتی شده است. که دراین بین سهم لوئیز ۲ و ژاکا ۱ خطای پنالتی بوده است. تیم آرسنال تا کنون ۹۶ شوت به سمت دروازه دریافت کرده است که از این حیث در بین ۵ لیگ معتبر اروپایی در رده نخست قرار دارد. به لطف دفاع ناامید کننده امروز دروازه آرسنال دربرابر واتفورد ۳۱ بار زیر شوت‌های واتفورد قرار گرفت! و با تشکر از برند لنو که نذاشت به کیسه گل تبدیل شویم!!! بازی فقط با دو گل خورده برای آرسنال به پایان رسید.
 
 
از فصل 2017/18 در 54 بازی لیگ‌برتری که اوبامیانگ برای آرسنال انجام داده است،روی 45 گل تیم تأثیر مستقیم داشته است(36 گل و 9 پاس گل) و این آماری است که هدچند آرسنال نتیجه مناسب نمیگیرد اما در هر بازی بهتر و بهتر میشود.
این اولین بار بعد از آوریل سال 2016 در بازی 3-3 مقابل وستهام یونایتد بود که آرسنال برد 2-0 خود را با تساوی 2-2 عوض میکند. از زمان شروع فصل گذشته ی لیگ برتر هیچ تیمی به اندازه ی آرسنال گل از نقطه ی پنالتی دریافت نکرده است(10 گل)،این در حالی است که آرسنال فقط توانسته 3 گل از نقطه ی پنالتی به ثمر برساند.
 
از زمان شروع فصل گذشته بازیکنان آرسنال 14 اشتباه منجر به گل داشته اند،این تعداد اشتباهات منجر به گل دو برابر اشتباهات هر تیم دیگر لیگ برتری است.
 
 پیر امریک اوبامیانگ از 9 شوت اخر خود که به سمت دروازه ی حریفان زده است 7 مورد از آنها تبدیل به گل شده است ، او در بازی امشب از 4 شوت خود ، دو ضربه را تبدیل به گل کرد.
 
تنها نکته ی مثبت بازی امروز رد و بدل شدن 20 پاس گل بین بازیکنان ارسنال پیش از به ثمر رسیدن گل دوم پیر امریک اوبامیانگ بود.بیشترین تعداد پاس برای آماده سازی یک گل تا این جای شروع لیگ برتر این فصل
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۶/۲۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : کانون رسمی هواداران آرسنال
بازدید: ۱,۸۴۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰