loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال در هفته اول به مصاف آستون ویلا می رود
آرسنال در هفته اول به مصاف آستون ویلا می رود

آرسنال در هفته اول به مصاف آستون ویلا می رود



برنامه بازی های فصل 2013/14 مشخص شد و آرسنال باید در نخستین گام در 17 اگوست (26 مرداد) و در خانه به مصاف آستون ویلا برود. پس از آن آرسنال باید در خانه فولام به میدان برود و در هفته سوم در 31 آگوست (9 شهریور) در دربی شمال لندن از تاتنهام میزبانی خواهد کرد.

شاگردان آرسن ونگر در تاریخ 2 نوامبر (11 آبان) میزبان لیورپول خواهند بود و هفت روز بعد باید در اولدترافورد به مصاف منچستر یونایتد بروند. این در حالیست که در کریسمس نیز آرسنال در دو بازی سخت پیاپی باید به مصاف منچستر سیتی (خارج از خانه) و چلسی (در خانه) برود.

توپچی ها در مقطع زمانی معروف به "boxing day" باید به در خارج از خانه به مصاف وستهام بروند و در سال جدید نیز میزبان کاردیف سیتی خواهند بود.

آرسنال در 11 فوریه (22 بهمن) میزبان منچستر یونایتد خواهد بود. در ماه مارچ شاگردان ونگر باید در سه بازی مهم پیاپی ابتدا در خارج از خانه به مصاف تاتنهام و چلسی و پس از آن در پایان ماه در خانه به مصاف منچستر سیتی بروند.

آرسنال فصل را با دو بازی خانگی مقابل نیوکاسل و وستبروم و پس از آن در هفته آخر در ورزشگاه کارو روود مقابل نوریچ سیتی فصل را به پایان خواهد برد.


برنامه کامل بازی های آرسنال در فصل آینده لیگ برتر:

Image has been scaled down 11% (500x602). Click this bar to view original image (557x670). Click image to open in new window.
[تصویر: q6sdit3wc2r8q48x0c8.jpg]


Image has been scaled down 11% (500x599). Click this bar to view original image (560x670). Click image to open in new window.
[تصویر: 7z72shiblknizm2xbncx.jpg]
Image has been scaled down 10% (500x464). Click this bar to view original image (555x514). Click image to open in new window.
[تصویر: et11mvl76elxa44a7woj.jpg]

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۳/۲۹
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۷۵۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰