loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال۰ سوانسی۱
آرسنال۰ سوانسی۱

آرسنال۰ سوانسی۱

 
در هفته سی و ششم رقابتهای لیگ برتر انگلیس آرسنال میزبان سوانسی بود.
 
 
ترکیب دو تیم را ملاحظه میفرمائید.
 
آرسنال:
 
اسپینا.مونرئال.کوشلنی.مرته ساکر.بلرین.کوکلن.رمزی.کازورلا.اوزیل.سانچز و الیویر ژیرو
 
سوانسی:
 
فابیانسکی.نیل تیلور.اشلی ویلیامز.آنخل رانخل.فدریکو فرناندز.کی سونگ یونگ.جونجو شلوی.جفرسون مونترو.سیگوردسون.جک کورک و دایر
 
اولین خطر بازی را آرسنال در همان دقیقه 3 بازی ایجاد کرد.روی حرکتی که از سمت راست انجام شد،بلرین توپ را به رمزی داد،آرون با پای راست توپ را روی سر ژیرو فرستاد اما ضربه سر این بازیکن با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
 
دقیقه 7 ویلیامز توپ بلندی را برای دایر فرستاد،درحالی که توپ از کوشلنی عبور کرد اما این اسپینا بود که روی یک خروج خوب با ضربه سر توپ را به مونرئال پاس داد.
 
دقیقه 10 اشلی ویلیامز در پشت محوطه جریمه بر روی ژیرو مرتکب خطا شد و موقعیت خوبی را روی یک ضربه شروع مجدد به آرسنال داد.اوزیل پشت توپ ایستاد ،اما ضربه این بازیکن به مرته ساکر که در جلو دیوار دفاعی حریف بود برخورد کرد و به اوت رفت.
 
در 15 دقیقه ابتدایی آرسنال بیشتر از سمت راست خود سعی در ایجاد موقعیت داشت،این در حالی بود که سوانسی بازی را بسیار بسته دنبال کرد. 86 درصد بازی در اختیار ارسنال بود.
 
آنری،پیرس و جیمی ردنپ از جایگاه ویژه شاهد این دیدار بودند.
 
در فقر ایجاد فرصت گلزنی دقیقه 42 ضربه ژیرو از پشت محوطه جریمه با اختلاف دو سه متری به بیرون رفت.
 
نیمه اول این دیدار با حساب صفر صفر به اتمام رسید.
 
بازیکنان سوانسی به گونه ای بازی میکردند که انگار با کسب یک امتیاز از این بازی قهرمان لیگ برترخواهند شد ،از این حیث این بازی یادآور بازی برگشت آرسنال و چلسی بود!
 
در این نیمه بازی بسیار خسته کننده بود.سوانسی دائما در حال دفاع کردن بود و بازیکنان این تیم نیز از هر فرصتی هم برای اتلاف وقت استفاده میکردند. آرسنال هم در حالی که بیش از 75 درصد یازی را در اختیار داشت اما در ایجاد فرصت گلزنی موفق نبود تا دروزاه فابیانسکی تهدید خاصی را در این نیمه به خود نبیند.
 
دقیقه 52 سانچز بهترین فرصت آرسنال را از دست داد.اوزیل توپ بلندی را برای ژیرو ارسال کرد،این بازیکن تک ضرب توپ را به سانچز داد،الکسیس در محوطه جریمه صاحب توپ شد و در حالی که میتوانست با پاس در عرض رمزی را صاحب توپ کند اقدام به شوتزنی کرد اما ضربه الکسیس به مدافع حریف برخورد کرد و به کرنر رفت.البنه کوین فرند اعلام ضربه دروازه کرد و خبری از کرنر نبود.
 
دقیقه 69 در شلوغی محوطه سوانسی و روی پاس خوب اوزیل ،ژیرو تک ضرب و روی زمین شوت خود را زد که فابیانسکی درازکش توپ را ازآن خود کرد.
 
دقیقه 60 آرسنال روی یک ضد حمله صاحب موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی شد،اوزیل در میانه های میدان توپ را از مونرئال گرفت و بلافاصله توپ را به رمزی داد،آرون وارد محوطه حریف شد و یکی دو بار تو سرتوپ زد و در حالی که میتوانست مونرئال و الکسیس را در دهانه دروازه ببیند و پاس دهد اقدام به شوتزنی کرد که ضربه این بازیکن به کنار دروزاه برخورد کرد.
 
دقیقه 64 روی توپی که از کناره ها فرستاده شد و پس از ضربه سر ژیرو مدفاع سوانسی توپ را با ضربه سر دور کرد،این توپ به سانتی رسید،این بازیکن وارد محوطه شد و در شرایط سختی ضربه را زد که فابیانسکی در دو مرحله تو پ را مهار کرد.
 
بازی از دقیقه 50 به بعد شکل دیگری گرفت و سرعت بازی زیاد شد و همین امر سبب شد تا آرسنال چند موقعیت خوب گلزنی را بدست بیاورد.
 
در دقیقه 66 ویلشر جایگزین کوکلن شد .رمزی کمی عقبتر امد و ویلشر جلوتر از رمزی کار را دنبال کرد.
 
دقیقه 69 ولکات به جای ژیرو وارد زمین شد تا ولکات در پیشانی حمله ارسنال نزدیکترین بازیکن توپچی ها به دروازه حریف باشد.
 
دقیقه 72 روی پاس در عرض بلرین از سمت راست ولکات در شرایط سخت ضربه ناقصی زد که دراختیار فابیانسکی قرار گرفت.
 
دقیقه 75 اینبار مونرئال روی پاس در عمق خوب الکسیس صاحب موقعیت شد اما ضربه این بازیکن را فابیانسکی به کرنر فرستاد.
 
دقیقه 77 ضربه نه چندان محکم رمزی از پشت محوطه در اختیار فابیانسکی قرار گرفت.
 
بهترین موقعیت این بازی بدون شک در دقیقه 78 اتفاق افتاد،رمزی در پشت محوطه توپی را برای سانچز ارسال کرد،الکسیس در پشت شش قدم توپ را دراختیار گرفت و ضربه را زد که فابیانسکی توپ را برگشت داد،این توپ به ولکات رسید و در حالی که همه منتظر گل بودند اما ضربه ولکات در آغوش فابیانسکی آرام گرفت.
 
دقیقه 79 نیز ضربه والی پای چپ کازورلا از روی شش قدم روی پاس اوزیل در اختیار فابیانسکی قرار گرفت.
 
آرسنال نیمه دوم سرا پا حمله بود و برای زدن گل برتری آرام و قرار نداشت اما ادامه بازی حکایت دیگری داشت..
 
دقیقه 85 گومیس که به عنوان یار جانشین به زمین آمده بود همانند بازی رفت شوک را به آرسنال وارد کرد و روی ارسال مونترو از سمت راست خط دفاعی آرسنال با ضربه سر حساب را یک بر صفر به سود سوانسی کرد.
 
روی صحنه گل مونرئال بسیار ضعیف عمل کرد و اجازه داد یار حریف به راحتی بلند شود و ضربه را بزند.ضمن اینکه مونترو نیز مانند بازی برگشت خوب ظاهر شد و از سمت راست آرسنال بالاخره زهر خود را ریخت تا روی این گل نقش مهمی را ایفا کند.
 
دقیقه 93 شوت رمزی از پشت محوطه به بازیکنان حریف برخورد کرد تا برگشت داده شود.
 
حملات آرسنال پس از گل حریف ثمری نداشت تا سه امتیاز حساس در هفته های پایانی در این دیدار خانگی از کف توپجی ها برود.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۲/۲۲
به قلم اشکان
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۱,۶۲۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰