loading
در حال بررسی درخواست شما
ازبابت تصمیمات بدشانس بودیم
ازبابت تصمیمات بدشانس بودیم

ازبابت تصمیمات بدشانس بودیم

درباره این دیدار سخت..
فکر می کنم دیداری بود که می توانست به دو مسیر برود . برای هر دو تیم سخت بود و همچنین احساس می کنم کمی بد شانس بودیم . گلر آن ها روز خوبی داشت و ما نیز در واقع بد شانس بودیم که بتوانیم تغییرات درونی دهیم . در عقب زمین در قسمت هایی کاملا کم تعدادیم و باید برای آن بها بپردازیم .

مجموعا احساس در نیمه اول احساس می کردم اگر در عقب زمین مستحکم بمانیم می توانیم بازی را ببریم . کمی دقت خود را از توپ های پایانی از دست دادیم و در یک سوم نهایی بازی اینگونه شد چرا که موقعیت های کمی داشتیم در حالی که توپ را به خوبی پاس نمی دادیم . اما روی هم رفته ما عملکرد بسیار مثبتی داشتیم و روحیه بزرگی همراه با کیفیت بود اما کمی از مسئله ای که در بازی های بزرگ نیاز دارید خالی بودیم .



درباره منابع...
می توانم بگویم چهار مدافع کناری بیرون و مصدوم داریم و اولین تعویض امروز نیز یک مدافع کناری بود . فقط مربوط به دارایی ها نمی شود . شما نمی توانید به هیچ وجه 17 مدافع کناری بخرید . این چیزی است که فکر می کنم در آن کمی امروز بد شانس بودیم .



درباره صحنه مشکوک پنالتی ریچاردز...
بله . من گمان می کنم این پنالتی بود . راستش من صحنه را ندیدم اما ون پرسی تایید می کند که صد در صد پنالتی بود .



درباره گل آفساید ون پرسی...
من دوباره آن را ندیدم اما می دانیم این تصمیم ها می تواند بازی را برگرداند و امروز این مسئله برای ما رخ نداد . ما از بابت تصمیمات بد شانس بودیم اما این بخشی که باید به آن تن در داد .



درباره رقابت قهرمانی...
متاسفانه این بازی بود که نباید در آن شکست می خوردیم چرا که باعث می شد بسیار از منچستر سیتی عقب بیفتیم . اگر بازی را می بردیم می توانیم به شش امتیازی آن ها برسیم و با بازیکنانی که باز می گشتند مثل مدافعان ما و همیتطور دیابی و ویلشر ترکیب بهترین در نیمه دوم فصل داشتیم . در حال حاضر بسیار عقب افتادیم .



درباره شاماک و آرشاوین...
فقط می توانید تلاش کنید و آن ها تلاش خود را کردند . آن ها شانس داشتند . من فکر می کنم آرشاوین دو شانس داشت و شاماک زمان بسیار کمی برای تاثیر در بازی داشت . در انتهای بازی با چهار مهاجم بازی می کردیم و رمزی و آرتتا در میانه زمین بودند پس می دانید که وقتی بازی را باختید از دست دادن توپ می تواند بسیار بد باشد . اما شانس گلزنی داشتیم . حتی ورمائلن در انتهای بازی . دو صحنه وی شانس گلزنی داشت . یکی روی ضربه ایستگاهی و یعدی بیرون از محوطه جریمه .



درباره کم کردن تفاوت با سیتی...
این سخت است اما ما تلاش خواهیم کرد . این بازی طوری بود که نمی توانستیم شکست را بپذیریم و این دلیلی است که کار را سخت می کند . در دیگر سو باید ادامه دهیم و بجنگیم . اینجا مسائل مثبت زیادی وجود دارد . تیم از زمان آگوست پیشرفت بسیاری داشته و می توان به آن افتخار کرد . تیم یک روحیه بزرگ دارد و ما امروز آن را دوباره نشان دادیم و بگذارید امیدوار باشیم که می توانیم پیشرفت کنیم و به سیتی نزدیک شویم .



درباره حمایت...
می توانیم بخریم اما در حال حاضر نیاز داریم تا امتیازات را جمع اوری کنیم و فقط حمایت کنیم .



درباره پنجره نقل و انتقالات...
ما امیدواریم ویلشر و دیابی را در ترکیب داشته باشیم پس در میانه زمین از نظر کمی مطلوبیم . اما در حال حاضر در عقب زمین کمی کم تعدادیم و اگر جروینیو و شاماک به جام ملت ها یافریقا بروند در جلوی زمین کم تر از میانه زمین هستیم .



درباره مصدومیت جورو...
مشکل مفصل دارد . به طور معمول 21 روز طول خواهد کشید .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۹/۲۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۲۳۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰