loading
در حال بررسی درخواست شما
اعتراضات ادامه خواهد داشت
اعتراضات ادامه خواهد داشت

اعتراضات ادامه خواهد داشت


از این رو، REDaction  ( جنبش سرخ ) و The Black Scarf Movement ( جنبش شال سیاه ) در بیانیه ای مشترک تصمیم خود مبنی بر اعتراض به شرایط کنونی آرسنال را انتشار دادند.

آنها معتقدند "زمان تغییر فرا رسیده است و سیاست های آرسنال پوسیده شده و نیاز به رویکردهای جدیدی است.

هر دو کانون که از قدیمی های آرسنال به شمار میروند در این مورد نوشتند : در 12 دقیقه پایانی بازی (یعنی از دقیقه 78 ) پرچم ها را به هوا بلند میکنیم و اعتراض خود را تا پایان بازی ادامه میدهیم.
در حال حاضر 12 سال از آخرین قهرمانی آرسنال میگذرد. در این فصل هم که با آغاز سال نو ناگهان ورق برگشت و آرسنال کاملا متلاشی شد.

هواداران آرسنال یکی از گران قیمت ترین بلیط های دنیا را برای تماشای بازی تیم خود خریداری میکنند اما مدت هاست نتوانسته اند نتیجه مورد نظر خود را کسب کنند، یکی از دیگر از عوامل عصبانیت هواداران این است.

جنبش شال سیاه در بیانیه خود چنین نوشت :
اساس صحبت ما این است که باشگاه فوتبال آرسنال پوسیده شده، ما هر سال شکست هایی پیاپی را میبینیم و باز میشنویم آرسن ونگر قرارداد سه ساله دیگری را امضا خواهد کرد. به نظر میرسد پایان این شب سیاه، سپیدی دیده نمیشود.
ظاهرا مبلغ دریافتی از بازی های لیگ قهرمانان برای کرونکه و مدیران آرسنال کافی است، پس دلیلی نیست برای قهرمانی فشار بیشتری به ونگر بیآورند و این اصلا خوب نیست.

جنبش سرخ در بیانیه خود با درخواست از دیگر کانون های هواداری برای اتحاد در این مورد، چنین نوشت :
واضح است که چیزی در آرسنال درست نیست. آرسنال یک رییس دارد که اصلا در بین هواداران حضور پیدا نمیکند و فقط پول ها را جمع میکند! مربی داریم که از منابع مالی که برایش فراهم میباشد، استفاده نمیکند. او نیازهای تیم را که همه میبینند را نمیبیند و با نادیده گرفتن آن نیازها هر سال اتفاقاتی تکراری رخ میدهد.
یکی از گران ترین بلیط های دنیا را برای تماشای فوتبال تیم مورد علاقه خود میخریم اما کاملا مشخص است که جاه طلبی هواداران اصلا با مدیران در یک سطح نیست. ما هواداران عادت کرده ایم برای بازی ها مسافرت کنیم و آنها را تماشا کنیم ، ظاهرا باید جایی این عادت را ترک کنیم.


قسمت دوم فصل ( بعد از سال جدید میلادی ) شرایط آرسنال بهم پیچید،الان لستر و تاتنهام در بالای آرسنال جا خشک کردند و منچستر سیتی برای سوم یا چهارمی با آرسنال میجنگد. از سویی شکست از بارسلونا در لیگ قهرمانان و از آن بدتر شکست از واتفورد در امارات در بازی های FaCup اصلا به مزاج هواداران خوش نیامده است.

در بازی با وستبرم هواداران زیادی از خیر پول های پرداختی خود گذشتند و استادیوم خالی ماند، آنها هم که آمدند مدام شعار دادند و بنرهایی بالا بردند که همه در اعتراض به آرسن ونگر بودند و خواهان خروج او از پستش بودند.

شعار اعتراضی چنین مفهومی دارد : عاشق تیم هستیم و از رژیم (مدیران) متنفریم، استن (کرونکه) و ونگر آرسنال را ترک کنید.

آرسن ونگر 66 ساله قصد ترک آرسنال را تا پایان قراردادش ندارد، قرارداد او سال آینده تمام میشود اما در برخی رسانه صحبت از عقد قراردادی سه ساله با وی شده است.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۲/۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : TeamTalk
بازدید: ۲,۳۴۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰