loading
در حال بررسی درخواست شما
انگلیستان مربی انگلیسی میخواهد
انگلیستان مربی انگلیسی میخواهد

انگلیستان مربی انگلیسی میخواهد

کاپلو بسته به نتایجش در یورو 2012 ممکن است از تیم ملی انگلیس جدا شود و این امر باعث شده هویت مربی بعدی تیم ملی انگلیس تبدیل به یکی از داغترین بحث های رسانه ای شود که البته ارسن ونگر یکی از اصلی ترین کاندیدها به شمار میرود .

اما رئیس خود را از این رقابت خارج میداند و انتظار دارد یکی از رقبای انگلیسی او در لیگ برتر این عنوان را قبول کند

" هری ردنپ یکی از کاندیدا هاست ، او انگیسی ، آماده و خوشحال است که این کار را انجام دهد و شما رسانه ها او را انتخاب کرده اید ، پس زیاد به انتخابتان شک نکنید " آرسن ونگر به شوخی قبل از کنفرانسش این مطلب را گفت .

"همواره گفته ام که به نظر من تیم ملی یک مربی انگلیسی میخواهد و برای یک دقیقه نیز این نظر را عوض نمیکنم "

" من اصولم را با دقت حفظ میکنم و میدانم برای شما انگلیسی ها نیز مهم است ، زیرا اگر یک مربی خارجی با انگلستان فاتح اروپا شود شما در محافلتان خواهید گفت که این قهرمانی کاملا انگلیسی نبود ! "

کاپلو بعد از اریکسون دومین مربی غیر انگلیسیست که به عنوان سر مربیجزیره نشینان  منتصب شده است اما یک فکر کوتاه و ساده این ایده را به ما میدهد که آیا یک هموطن نمیتواند بیشتر از دیگران از بازیکنان تیمش نتیجه بگیرد ؟ آیا آرسن ونگر با این موضوع موافق است ؟

" نمیدانم ، سخت است که بخواهیم پیش بینی کنیم "

" در دید من انگلستان در یورو 2012 یک بیگانه است . آنها میتوانند حتی قهرمان شوند اگر به موقع به به فرم ایدا آل خود برسند و بازیکنان کلیدیشان - جرارد و رونی در بهترین شرایط خود بسر ببرند "

" به عنوان مثال استیون جرارد اکنون مدت زیادیست که بازی نکرده است اما اگر بازگردد و به خوبی قبل بازی کند ، چرا که نه ؟ کاپلو نیز شخصیست که میتواند تمامی توانایی یک بازیکن را از او بیرون بیآورد و هیچکس منکر این قضیه نیست "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۷/۲۳
به قلم کنعان
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۵۲۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰