loading
در حال بررسی درخواست شما
بعد از بازی هفته پیش ، کلین شیت حیاتی بود
بعد از بازی هفته پیش ، کلین شیت حیاتی بود

بعد از بازی هفته پیش ، کلین شیت حیاتی بود

حال این دو در مورد بازی با لستر با رسانه ها صحبت کرده اند ...


در مورد صحنه های مشکوک به پنالتی...

لورن : به نظرم توپ را کمی زدم ، البته او هم بعدش توپ را لمس کرد . فکر نمیکنم که پنالتی بوده باشد و اینکه توانستیم کلین شیت کنیم مهم بود .همین و بس .

در مورد اینکه آیا بیرین نزدیک بود پنالتی بدهد ...

راب : به نظرم هکتور بدنش را جلوی او گذاشت ولی توپ را از دست داد . او هم روی زمین افتاد و دنبال همین هم بود پس فکر میکنم که تصمیم درست ادامه دادن بازی بود  چراکه او در جهت مخالف افتاد .

 
در مورد پیشرفت  در ارائه عملکرد شخصی ...

راب : این همان چیزی است که شما میخواهید . یک کلین شیت بعد از بازی هفته پیش که در آن 4 گل خوردیم . رسیدن به کلین شیت برای ما حیاتی بود و با یکپارچه کردن دفاع به آن رسیدیم .امیدواریم که در بازی های بعدی گل هم بزنیم .
 
 
در مورد بازگشت دیرهنگام ...

لورن : شما میتوانستید هفته پیش را ببینید که آرون رمزی برگشت ، مصدوم شد و حالا یک ماه بیرون است .وقتی یک تورنومنت تابستانی را میگذرانیم ، برای همه یکسان است و فقط مشکل آرسنال نیست . مطمئنم که برای بقیه هم همین داستان است . بازیکنان دیر برمیگردند و زمان بیشتری برای اماده شدن نیاز دارند تا به بازی برسند . هفته ی پیش بازی نکردیم چون آماده نبودیم و لازم بود که یک هفته بیشتر تمرین کنیم تا آماده شویم و دیدید که کسی مصدوم نشد .
 
 


در مورد اینکه امسال متفاوت خواهد بود یا خیر ...

لورن : همیشه اینطور خواهد بود . ما آرسنال هستیم و برای همه ی  جام ها میجنگیم . هر بازی ای که انجام میدهیم را برای برد به زمین میرویم . این فصل خیلی متفاوت خواهد بود چرا که باشگا های بزرگ پول های زیادی را صرف ترانسفر بازیکن کرده اند که مقدارش قابل باور نیست ولی گاهی دسته و تیم بهتر از نفرات عمل میکند .و ما هم به دنبال فلسفه خود در بازی فوتبال هستیم  .  

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۵/۳۱
به قلم Hossein_ELPistolero
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۶۸۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰