loading
در حال بررسی درخواست شما
بوکایو ساکا به عنوان دومین بازیکن برتر تیم در فصل ۲۰۲۲/۲۳ انتخاب شد
بوکایو ساکا به عنوان دومین بازیکن برتر تیم در فصل ۲۰۲۲/۲۳ انتخاب شد

بوکایو ساکا به عنوان دومین بازیکن برتر تیم در فصل ۲۰۲۲/۲۳ انتخاب شد

بوکایو ساکا به عنوان دومین بازیکن برتر آرسنال در فصل 2022/23 انتخاب شد.

بوکایو که در دو فصل گذشته این جایزه را دریافت کرده بود، از یک فصل درخشان دیگر لذت برد و 15 گل در تمام رقابت‌ها به ثمر رساند تا به عنوان بهترین گلزن مشترک ما انتخاب شود. 14 تا از آنها در لیگ برتر بود، جایی که او همچنین 11 پاس گل داد و یکی از تنها دو بازیکنی بود که در فصل گذشته به این موفقیت دست یافت.

آن 11 پاس گل و 25 تاثیر مستقیم بر روی گل‌ها او نیز بالاترین رقم در تیم ما در فصل گذشته بود، در حالی که او در تمام 38 بازی لیگ شرکت داشت - این دومین فصل متوالی است که او حتی یک بازی لیگ را از دست نداده است - آخرین بازیکن آرسنال که این کار را در فصول پشت سر هم انجام داد، دیوید سیمن در سال های 1990/91 و 1991/92 بود.

بوکایو همچنین در هر دو بازی ما در جام حذفی و تمام بازی‌های لیگ اروپا بازی کرد و فقط بازی ما در جام اتحادیه مقابل برایتون را از دست داد. او همچنین در جام جهانی 2022 برای تیم ملی انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی بازی کرد.

پس از اینکه او در بازی مقابل منچستریونایتد در ابتدای ماه سپتامبر گلزنی کرد، در 9 بازی لیگ قبل از جام جهانی، بر روی 8 گل تاثیرگذار بود. در آنجا، او در چهار بازی سه بار برای انگلیس گلزنی کرد تا یکی از درخشان ترین بازیکنان جوان در مسابقات باشد.

پس از بازگشت از قطر، او در هر دو بازی اول خود پس از از سرگیری لیگ برتر مقابل وستهم و برایتون، گلزنی کرد و تا پایان فصل به همین روند ادامه داد.

فصل عالی ساکا از جاهای دیگر نیز مورد توجه قرار گرفته است، زیرا او جایزه بهترین بازیکن جوان فوتبال لندن را به دست آورد و همچنین در رای گیری بهترین بازیکن سال انجمن نویسندگان فوتبال سوم شد. او همچنین نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن لیگ برتر و بازیکن جوان فصل شد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۳/۱۹ ۱۶:۳۸
به قلم عباس رضایی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳۱۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰