loading
در حال بررسی درخواست شما
ترجیح میدهم خودم را نه و نیم خطاب کنم
ترجیح میدهم خودم را نه و نیم خطاب کنم

ترجیح میدهم خودم را نه و نیم خطاب کنم

مهاجم توپچی ها روز شنبه با عملکرد خوبش در بازی مقابل بولتون ستایش همگان را برانگیخت و با دو گلی که به ثمر رساند توانست جمع گلهایش را به عدد 100 برساند .

او که بازیکن ثابت هرم تهاجمی آرسن ونگر در ترکیب آرسنال است تصدیق میکند که همچنان خودش را یک مهاجم نوک صرف نمیداند

" من واقعا خودم را در پست یک مهاجم نوک کامل نمیبینم . در هلند با پست ها را باشماره بازیکنان میشناسیم و شماره 9 مهاجم نوک است و شماره 10 قدری عقب تر بازی میکند .

من ترجیح میدهم خودم را 9.5 خطاب کنم چون دوست دارم برخی اوقات به عقب بیآیم و بخشی از بازی تیم باشم . من هنوز در زمان های ممکن به بازیکن پشت مهاجم تبدیل میشوم .

ولی وقتی تئو ، جریوینیو یا هر کس دیگری از کناره ها حرکتی را انجام میدهد باید مثل یک مهاج نوک در محوطه جریمه باشم و به وظیفه ام عمل کنم ."

مرد هلندی آرسنال به عنوان یک هافبک کنار همانند اسطوره ی باشگاه تیری آنری به آرسنال پیوست قبل از اینکه رئیس او را کم کم به یک بازیکن و مهاجم میانی تبدیل کند
 
بعد از هراس های ابتدایی ، حال ون پرسی میگوید از پستی که در آن نقش ایفا میکند لذت میبرد

" آرسن ونگر به من گفت : مطمئنم که میتوانی این کار را انجام دهی . من صد در صد اطمینان دارم که به خوبی از عهده ی این موضوع بر میایی . تنها بر روی گل زدن تمرکز نکن زیرا موقعیت گل زنی به خودی خود ایجاد میشود و سعی کن همان گونه که تا بحال بازی کرده ای بازی کنی . سعی نکن به خاطر مهاج شدن در بازی ات تغییری ایجاد کنی و به خودت به عنوان یک مهاجم نوک نگاه نکن . تو حالا بیشتر از یک مهاجم خالی هستی "

" فکر میکنم در بازی های ابتدایی توانستم هفت گل به ثمر برسانم و هفت پاس منجر به گل ساخته و پرداخته کنم . پست جدیدم به خوبی جواب میداد . در چهار بازی اول هیچ گلی به ثمر نرساندم اما ونگر همواره به من گوش زد میکرد " نگران نباش ، زمان گلزنی تو فرا میرسد " "

" ابتدا در شگفت بودم که واقعا میتوان از پس این کار بربیآیم یا نه .او کسی بود که به من اعتماد به نفس کافی را داد و همیشه میگفت به بازی خودم ادامه دهم . پس من از دستورات او پیروی کردم و بعد گلزنی هایم شروع شد "

"بله ، او درست میگفت "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۷/۴
به قلم کنعان
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۰۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰