loading
در حال بررسی درخواست شما
خوشحالم ، اما راه درازی در پیش است
خوشحالم ، اما راه درازی در پیش است

خوشحالم ، اما راه درازی در پیش است

"One Arsène Wenger, there's only one Arsène Wenger…"

این شعاریست که در این هفته برای بار دوم در ورزشگاه امیرایت برای آرسن ونگر سر داده شده است . مردی که از ابتدای فصل زیر فشار زیادی از سوی همگان قرار داشته است .

دو گل از رابین ون پرسی و یک گل از الکس سانگ باعث برد شیرین سه بر صفر و صعود آرسنال به میانه های جدول شد . قبل از شروع بازی ونگر از بازیکنانش خواست تا با عملکردی خوب هوادارن را به وجد بیاورند و در پایان بازی تماشاچیان پاسخ بازی خوب تیم را دادند .

ونگر که از شعارهایی که برای او سر داده شده است خوشحال است همچنان اسرار دارد که آرسنال راه درازی را در پیش دارد تا شروع ضعیف خود در این فصل را بتواند فراموش کند .

" خیلی خوب است که شعار هایی برای شما سر داده شود زیرا در زمین ما قدری کشمکش داشتیم . به جرات میتوانم بگویم برای اولین بار بعد از مدتی طولانی بود که توانستم به راحتی در خانه استراحت کنم و اقعا نمیدانم چه مدت بود که این آسایش را نداشتم "

" اساسا فصل ما در روز 31 آگوست بعد از روز آخر نقل وانتقالات شروع شد باور دارم ما بهای سنگینی را برای حذف اودینیزه از دور حذفی لیگ قهرمانان پرداخت کردیم . که البته برای ما بسیار حیاتی بود . بعد از آن بازی معتقدم این اولین باریست که تیمی متحد در زمین داشتیم ."

" میدانیم که راه درازی در  پیش است و برد روز شنبه تنها شروعی کوچک بود حال باید این روند را ادامه دهیم و پایدار بمانیم . اما دوست دارم امروز بگویم که پر مرتساکر هر روز قوی تر از دیروز میشود ، آرام و با هوش است و به من نشان داد که میتواند خط دفاعی را رهبری کند "

ونگر که در ابتدای فصل انتقادهای بسیار سنگینی را تحمل میکرد ، در 62 سالگی معتقد است یک مربی باید سختی ها را با آرامی سپری کند . و همچنین باور دارد تغییر یک مربی لزوما به معنی تغییر سرنوشت یک باشگاه نیست .

" هیچگاه درباره انتقادها شکایتی نکرده ام و به خوبی میدانم که برای تمامی نتایج به دست امده من مسئول هستم ، همواره گفته ام که این مسئولیت را میپذیرم ."

" بعد از اخراج یک مربی باید به دنبال شخص جدیدی باشید و او نیز بازی ها را خواهد باخت و بعد از مدتی دیگر کسی برای مربی گری پیدا نیمشود "

" این را میتوانم بگویم زیرا باشگاه های زیادی را میشنسام که بدنبال انتقاد ها و بر اساس آنها عمل میکنند و درک میکنم چرا ما [مربی ها] اخراج میشویم . به باشگاه هایی که هر شش ماه مربیشان را عوض میکنند نگاه کنید ، به هیچ جا نمیتوانند برسند "

آرسن ونگر 62 ساله که از سال 96 به آرسنال پیوسته است ، چهار روز دیگر وارد شانزدهمین سال مربی گری خود با توپچی های لندن میشود .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۷/۴
به قلم کنعان
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۹۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰