loading
در حال بررسی درخواست شما
ساتمپتون۲ آرسنال۰
ساتمپتون۲ آرسنال۰

ساتمپتون۲ آرسنال۰


ورزشگاه سنت مری شب سختی را برای شاگردان ونگر رغم زد.
ترکیب ارسنال:
شزنی.دبوشی.مرته ساکر.کوسیلنی.گیبس.چمبرز.کوکلین.چمبرلین.روسیچکی.کازورلا.سانچز
ساوتهمپتن:فارستر.آلدرویرلد.فونته.گاردوش.فونته.برتراند.وانیاما.واردپروسه.دیویس.تادیچ.مانه.پله
دقیقه 6 اولین خطر برای ساوتهمپتن از سمت چپ .تادیچ توپی را روی دروازه ارسال کرد که پله  در بهت مدافعین و دروازبان آرسنال به راحتی بلند شد ضربه را هم زد که با خوش شانسی توپ به بیرون رفت.
بلافاصله  این سمت سانچز از پشت محوطه حریف شوتی را روانه دروازه کرد که فارستر توپ را به بیرون دفع کرد.
 دقیقه 8 این دیدار باز هم از سمت راست آرسنال، توپی در عرض برای پله ارسال شد که این بازیکن در بین راه توپ را قطع کرد شزنی در مسیر توپ قرار داشت و با پا توپ را دور کرد.
دقیقه 20 حرکت از روسیچکی از سمت راست و پاس در عرضی که ارسال کرد و توپ در روی نقطه پنالتی در شرایط ایده ال به سانتی رسید که ضربه این بازیکن را فارستر به خوبی دفع کرد.
 
دقیقه 27 بازی سانتی کازورلا از سمت راست توپی را روی دروازه ارسال کرد که در بین مدافعین ساوتهمپتن توپ به چمبرلین رسید.این بازیکن در شرایطی سخت با یک ضربه والی چیزی نمانده بود دروازه را باز کند اما توپ با بدشانسی از کنج دروازه به بیرون رفت.
 در دقیقه 33 روی اشتباه محرض شزنی و مرته ساکر دروازه آرسنال به ساده ترین شکل ممکن باز شد.شزنی روی توپی نه چندان خطرناک ب خروج بیموردی داشت  که نتوانست به توپ برسد.مانه در گوشه محوطه توپ را گرفت و با ضربه ای کات دار توپ را  به سمت دروازه فرستاد ،مرته ساکر که به راحتی میتوانست با یک گام به توپ برسد تصمیم اشتباهی گرفت و نتوانست روی توپ اثر بگذارد.یک گل راحت برای حریف.به نظر نمیرسد حتی در سال جدید نیز گلهای ساده برای آرسنال تمامی داشته باشد.سناریویی تکرار شدنی در چند سال اخیر.
دقییقه 40 بازی چیزی نمانده بود گل دوم هم به ثمر  برسد که اینبار شزنی به خوبی توپ را برگشت داد.روی صحنه کرنر حریف توپ به گیبس رسید این بازیکن با یک اشتباه بچه گانه در حالی که میتوانست توپ را دور کند  همانجا توپ را لو داد.مانه از سمت راست و پشت سر گیبس توپ را به بیرون فرستاد.دیویس در شرایط عالی نتوانست دروازه را باز کند تا آرسنال با همین 1 گل خورد ه به رختکن برود.
نیمه دوم این بازی با کورسوی امید هوادران آرسنال شروع شد تا بلکه بازگشتی به بازی داشته باشند اما عملا سریال نیمه اول در قالبی دیگر برای این تیم تکرار شد.
در ابتدای نیمه دوم باز هم از سمت راست و روی ارسال زمینی چمبرلین توپ در محوطه جریمه به سانچز سید،حرکت در عرض و ضربه زمینی این بازیکن را فارستر به زیبایی در دو مرحله دفع کرد.به نظر میرسد فارستر در بازیهایی که برابر آرسنال قرار میگرد تبدیل به سوپرمن میشود!
دقیقه 55 و گل دوم برای سواتهمپتن.باز هم اشتباه و سهل انگاری بازیکنان آرسنال کار را یکسره کرد.روی پاس در عرض بازیکنان حریف توپ در دهانه دروازه تحت کنترل دبوشی در آمد،این بازیکن خواست توپ را دور کند اما شزنی اجازه نداد و پاسی را برای تادیچ فراهم کرد تا گل دوم را همانند گل اول تقدیم حریف کند!
در دقیقه 57 روی سهل انگاری کوسیلنی و دریبل خوردن مرته ساکر ضربه تادیچ با خوش شانسی در کنار دروازه به بیرون رفت.توپ اگر در چارچوب بود قطعا گل میشد و شزنی شانسی نداشت.اختلاف دو تیم 3 امتیاز شد.
در دقیقه 60 تئو والکات اولین تعویض تیم بود که به جای چمبرزی که نمایش بسیار بدی در میانه میدان داشت وارد زمین اما این بازیکن بعد از مصدومیت بلند مدتی که داشت کار خاصی را نتوانست که انجام دهد.
دقیقه 61 توپی از سمت چپ برای پله فرستاده شد ضربه این بازیکن به تیر دروازه ارسنال خورد و توپ برگشتی نیز با ضربه ای از بازیکنان سواتهمپتن با اختلاف کمی به بیرون رفت.
دقیقه 65 باز هم اشتباهات تمام نشدنی بازیکنان آرسنال.اینبار نوبت کوسیلنی بود که پاس رو به عقب اشتباهی به شزنی دهد.توپ به تادیچ رسیدشزنی را دریبل زد،پله از راه رسید ضربه ای را به سمت دروازه بدون دروازه بان آرسنال شلیک کرد که روی خط دبوشی با ضربه سر اجازه نداد تا گلی دیگر برای حریف به ثبت برسد.
دقیقه 66 روی یک ضربه ازاد که در پشت 18 برای آرسنال بدست امد سانچز پشت توپ ایستاد.ضربه سانچز در شرایطی که فارستر اینبار تسلیم شده بود با بدشانسی از بالای دروازه به بیرون رفت.
در 20 دقیقه پایانی نیز آرسنال هیچ حرف و تدبیری برای ادامه بازی نداشت و حریف هم بازی را کنترل کرد.در این بین دقیقه 83 آکپوم دیگر تعویض خنثی ونگر بود که حضور او نیز ثمری نداشت.این بازیکن جانشین دبوشی شد
نماش خجالت اور بازیکنان آرسنال به خصوص در خط دفاع و مشخصا شزنی یک بازی 6 امتیازی را  به نزدیکترین حریف خود در جدول برای رسیدن به سهمیه اروپا واگذار کرد.نکته قابل تامل در این بازی ترکیب اصلی خط دفاع و دروزاه بان ارسنال در این بازی بود.این ترکیب قطعا انتخاب اول آرسن ونگر برای عقب زمین خود است اما در اولین بازی آرسنال در سال جدید نمایشی بسیار ضعیف از این بازیکنان تیم را در شرایطی سختی برای ادامه فصل قرار داد.
در بعد از ظهری که تفاوت دو تیم دروازه بانان بودند ساوتهمپتن جایگاه خود در رتبه چهارم را محکم کرد و حریف اصلی خود برای این رتبه را ازپیش رو برداشت .
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
به قلم مهرداد
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۱,۰۹۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰