loading
در حال بررسی درخواست شما
سانیا: اکنون در دفاع منسجم تریم.
سانیا: اکنون در دفاع منسجم تریم.

سانیا: اکنون در دفاع منسجم تریم.



- تا اینجای فصل چطور بودین؟

عملکردمان بهتر شده. در مقایسه با ابتدای فصل آماده تریم. بازیکنان جدیدی جذب کردیم و همه بر روی عملکردمان متمرکز شدیم و میدانیم که برای رسیدن به موفقیت باید بهتر بهتر بازی کنیم.

- تماشای شکست 8-2 مقابل منچستر چقدر برای شما سخت بود؟
از نظر فیزیکی به دلیل تب و از نظر ذهنی چون تیم دچار مشکل شده بود، برای من سخت بود. دیدن اینکه آنها 8 گل خوردند آسان نبود. چندین غایب داشتیم و بعضی دیگر برای اولین بار به میدان می رفتند و حریف هم منچستر یونایتد بود. هر چه بود تمام شد و ما چیزهای زیادی از آن درس گرفتیم.

- بعد از بازی چیزی به کارل جنکینسون گفتید؟
نیازی نبود که چیزی بگویم. او هر چه داشت رو کرد،نه تنها او بلکه تمام تیم به دردسر افتاده بودد. در مقابل منچستری که خوب بازی میکرد، دفاع کردن دشوار است و آنها کار را برای همه سخت کردند. کارل بازیکن خوب و بااستعدادیست و هر روز در حال یادگیریست. او 19 سال دارد و هنوز جا برای پیشرفت دارد و مطمئنا او این کار را خواهد کرد.

- آیا بعد از آن روز برای سخت کار کردن تحت فشار بودید؟
نه، معقتدم ما حرفه ای کار میکنیم. از رابین ونپرسی گرفته تا دفاع، همه برای حمایت از یکدیگر تلاش میکنند و این را در تغییر نتایج می بینید. ما در دفاع هوشیارتر شدیم و لازم است باثبات تر باشیم و با یکدیگر بیشتر صحبت کنیم.

- به عنوان یکی از باتجربه های تیم، ایا ونگر ازشما میخواهد به جوانان بیشتر کمک کنید؟
ما باید رهبران ذاتی و طبیعی باشیم. اگر من چیزی برای گفتن داشته باشم می گویم. همانطور که گفتم برای موفقیت باید تعامل بیشتری با یکدیگر داشته باشیم .

- در مورد خریدهای جدید چطور؟
آنها بازیکنان خوبی به نظر میرسند و خوب بازی کردند.تکنیک آنها برای آرسنال ساخته شده و کیفیت زیادی به تیم اضافه می کنند. فعلا شروع کار آنهاست و من امیدوارم بیشتر از آن چیزیکه ارائه کرند برای تیم بیاورند و ما را در کسب موفقیت یاری کنند. آنها برای ما تجربه آورند، چیزی که برای کسب موفقیت به آن احتیاج داریم.

- آیا با خریدهای جدید و سایر بازیکنانی که به سطح بالاتر رسیده اند، روحیه ی تیم افزایش یافته؟ مثل کوکلین که به تازگی به ترکیب اصلی راه پیدا کرده...
نه، آرسنال همواره بازیکنان جوانی را به ترکیب اصلی معرفی میکند. قبلا جک ویلشیر و بنتنر به تیم اضافه شدند و خوب کار کردند. ما نیاز داریم که همه در بالاترین سطح ظاهر شوند.

- حالا قبل از بازی با بلکبرن به چه فکر میکنید؟
اینجا جای راحتی برای ادامه دادن نیست. مقابل دورتموند تجربه ی سختی داشتیم، جو ورزشگاهشان فوق العاده بود و ما خوب کار کردین و امیدوارم شنبه نیز خوب کار کنیم. انها میخواهند پیروز شوند و ما اگر میخواهیم موفق بشویم باید این بازیها را ببریم . ما با تمام توان خود وارد زمین میشویم و نشان می دهیم که بهتر از آنهایی.

- اینکه تیم به روند خود ادامه بدهد چقدر اهمیت دارد؟
اول از همه به تیم اعتماد به نفس میدهد.دو تیم شهر منچستر در صدر جدولند و ما اگر میخواهیم به آنها برسیم، باید بازی به بازی برنده شویم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۲۵
به قلم کاظم دانش
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۴۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰