loading
در حال بررسی درخواست شما
ساکا: «رهبری بچه ها برای من باورنکردنی بود»
ساکا: «رهبری بچه ها برای من باورنکردنی بود»

ساکا: «رهبری بچه ها برای من باورنکردنی بود»

پیروزی 5-0 ما مقابل شفیلد یونایتد، روز به یاد ماندنی و خاصی برای بوکایو ساکا بود.

این بازیکن آکادمی ما، که در سن هشت سالگی به این باشگاه پیوست، برای اولین بار بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست و روز شنبه تیم را در ورزشگاه امارات هدایت کرد.

بعد از بازی، این وینگر جوان نمی‌توانست غرور و خوشحالی خود را از کاپیتانی باشگاه دوران کودکی‌اش پنهان کند. او با لبخند گفت: "واقعاً نمی دانم چگونه آن را توصیف کنم. شما مرا می شناسید و می دانید از کجا آمده ام: آکادمی. اینکه امروز رهبر باشم و بچه ها رو کاپیتانی کنم، باور نکردنی بود. من کلمات مناسب را پیدا نمی کنم - توصیف این احساس سخت است. شگفت انگیزه."

"من از آن لذت بردم. تجربه متفاوتی بود. واضحه که من در حال یادگیری در حین کار بودم. گاهی اوقات نمی دانستم قرار است کجا باشم! اما در نهایت ما خوب بازی کردیم که مهمترین چیز بود. ما سه امتیاز را گرفتیم."

و این تا حد زیادی به لطف هم دوره ای سابق او در هیل اند (آکادمی باشگاه)، ادی بود که اولین هت تریک خود را در لیگ برتر به ثمر رساند تا به ما برتری سه گله بدهد.

بوکایو گفت: "سه گل عالی، به خصوص گل آخر. باور نکردنی بود. او یک مردی است که با اعتماد به نفس بازی می کند و امیدوارم بتواند به این شکل بازی کند."

"او همچنین آدمی است که روز به روز سخت کار می کند. همه آن را نمی بینند، اما من آن را می بینم و اگر از بچه ها بپرسید، آنها آن را می بینند. او سزاوار این لحظه است و باید امشب از آن لذت ببرد."

این پیروزی ما را به رتبه دوم جدول لیگ بازگرداند و هفته ای عالی را پس از پیروزی 2-1 ما در لیگ قهرمانان اروپا در اسپانیا در روز سه شنبه به پایان رساند.

او گفت: "اوضاع خوب به نظر می رسد. ما باید به ساختن بر روی این شرایط ادامه دهیم. هفته آینده حتی سخت تر خواهد بود، دو بازی دشوار خارج از خانه داریم، اما ما آماده خواهیم بود و امیدواریم بتوانیم هفته ای مانند آنچه به تازگی انجام دادیم داشته باشیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۸/۷ ۱۰:۰۸
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳۴۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰