loading
در حال بررسی درخواست شما
ستاره ی جدید آرسنال بنام دنی سبایوس
ستاره ی جدید آرسنال بنام دنی سبایوس

ستاره ی جدید آرسنال بنام دنی سبایوس

مارتین کیون و رابین فن پرسی اظهار داشتند که سبایوس بهترین بازیکن در اوج آرسنال است.

 

دو ستاره قبلی توپچی ها با دیدن بازی بازیکن تازه ورود خود در تابستان، که منجر به پیروزی ۲ بر ۱ آرسنال در بازی شد، بشدت تحت تاثیر قرار گرفتند.

 

دنی سباویوس بعد از پیروزی ۲ بر ۱ مقابل برنلی، توجه همگان را به سمت خود جلب کرد و بعد از بازی، مارتین کیون و رابین فن پرسی از او به عنوان بهترین بازیکن در اوج آرسنال یاد کردند.

 

هافبک میانی قرضی توپچی ها با ایفای نقش کلیدی در بازی مقابل برنلی، بعد از کسب پیروزی سخت و حساس برای آرسنال، توجه همگان را به خود جلب کرد.

 

برنلی نیز بسیار خوب و مستحکم بازی کرد و اونای امری به یک نیروی موثر در مکان های مختلفی از زمین نیاز داشت تا به بازی برگردد و بازی را در خانه پیروز شود.

 

اونای امری این خواسته ی خود را در سبایوس خلاق و دو مهاجم خود پیدا کرد.

اوبامیانگ و لاکازت گل های امروز آرسنال را در استادیوم امارات به ثمر رساندند، اما سبایوس در هر دو گل تاثیر داشت و پاس گل داده بود.

ستاره ی رئال مادرید که در حال حاضر فصل جدید خود را در شمال لندن میگذراند، توانایی های خود را به نمایش گذاشت و قابلیت های خود را به همه نشان داد.

ستاره ی قبلی توپچی ها رابین فن پرسی در مورد امضای قرارداد با این بازیکن می گوید: او بهترین و با اختلاف بسیار از دیگران در اوج است.

او بازیسازی میکند، خلاق است، و مدام میخواهد توپ را تصاحب کند. قطعا لذت خواهید برد اگر بازی او را تماشا کنید.

او دوندگی بالایی دارد. من فکر میکنم او از همه ی بازیکنان بیشتر میدود . او به شما میگوید که سرزنده است و در زمین است و میخواهد بازی کند و میخواهد موقعیت خلق کند.

او بازیکن بسیار مثبتی است و بسیار شوخ طبع است و شوخی های او را میتوانید ببینید.

سبایوس همچنین توسط اسطوره اسبق آرسنال مارتین کیون نیز تمجید شد.

کیون افزود:

همانطور که از این بازیکن ۲۳ ساله انتظار می رفت که وقتی به فوتبال جزیره می آید کارساز باشد، او خیلی سریع تاثیری بسیار در جلوی انظار تمام نزدیکان باشگاه بر بازی گذاشت.

کیون اظهار داشت تاثیر سبایوس بر آرسنال بسیار حامیانه بوده، او اظهار کرد: فکر میکنم سال های زیادی میگذرد که ما این چنین پدیده ای در میان میدان میبینیم که خلاق است و توپ گیری و دید بسیار خوبی دارد و همچنین از اعتماد بنفس بالایی برخوردار است.

او از احترام و اعتبار بالایی مخصوصا در اسپانیا برخوردار است.

اگر او آنچه در اسپانیا انجام میداده برای آرسنال انجام دهد، آنگاه آرسنال به تمام نیازهایی که از سمت یک هافبک میانی داشته است، خواهد رسید.

فکر کنم خیلی خوب است که بازی خوب یکی از بازیکنان آرسنال را میبینیم.

من فکر میکنم که او فوق العادس و یک خرید ایده آل برای تیم به حساب می آید. امیدوارم که او آینده ی روشنی در آرسنال داشته باشد، و او در بازی امروز یک سرو گردن بالاتر از بقیه بازیکنان بود.

خیلی عجیب نبود که سبایوس بهترین بازیکن زمین در بازی مقابل برنلی شناخته شد. او بازی خود را برای آرسنال مقابل نیوکاسل شروع کرد و امیدوارم بازی های زیادی از او ببینیم و او چیز های بیشتری از خود به نمایش بگذارد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۵/۲۷
به قلم ارسلان آیرم پور
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : بنقل از سایت گل
بازدید: ۲,۸۲۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰