loading
در حال بررسی درخواست شما
سوانسی سیتی ۲ - آرسنال ۱
سوانسی سیتی ۲ - آرسنال ۱

سوانسی سیتی ۲ - آرسنال ۱

آرسنال بازی را با ترکیبی مشابه ترکیب ابتدایی بازی اندرلخت آغاز کرد.

در نیمه اول دو تیم بازی محتاطانه ای ارائه کردند و از مهمترین اتفاقات این نیمه می توان به صحنه مشکوک به پنالتی روی جدال بونی و کالوم چمبرز در محوطه جریمه آرسنال اشاره کرد.


آرسنال در دقایق پایانی نیمه اول چند موقعیت خوب به دست آورد. اولین موقعیت جدی آرسنال روی یک حرکت تیمی و چند پاس ریز در محوطه جریمه به دست آمد که ضربه دنی ولبک را فابیانسکی مهار کرد.

تنها چند دقیقه پس از این صحنه آرون رمزی از پشت محوطه جریمه با یک ضربه والی زیبا دروازه سوانسی را تهدید کرد که توپش به اختلاف بسیار کمی به بیرون رفت.

آخرین موقعیت آرسنال در نیمه اول هم روی یک ارسال کرنر به دست آمد که ضربه مرتساکر از کنار دروازه راهی اوت شد.


نیمه دوم شرایط کاملاً متفاوتی با نیمه اول داشت و بازی با سرعت بالایی دنبال شد.

در نهایت در دقیقه 62 بازی قفل دروازه ها باز شد و آرسنال موفق شد روی یک ضد حمله سریع و روی حرکت خوب دنی ولبک و پاس به بیرون او برای سانچز و بغل پای دقیق الکسیس به گل برسد.

پس از این گل سوانسی برای جبران نتیجه حملات خود را آغاز کرد و موفق شدند در دقیقه 75 گیلفی سیگوردسن ستاره این روزهای سوانسی روی یک ضربه ایستگاهی تماشایی کار را به تساوی کشاند.

3 دقیقه پس از این گل حرکت جفرسون مونترو از سمت چپ زمین و ارسال دقیقش با ضربه سر گومیس بالاتر از همه مدافعان آرسنال همراه شد تا سوانسی روی این حرکت گل دوم را نیز به ثمر برساند تا در آستانه کسب سه امتیاز بازی قرار بگیرد.

تلاش های آرسنال برای گلزنی نتیجه خاصی نداشت و تنها پس از ورود یایا سانوگو در دقایق پایانی بود که موجب شد آرسنال شروع به ارسالهای بلند روی محوطه جریمه سوانسی کند و چند موقعیت نصفه و نیمه به دست آورد ولی موفق به استفاده از آنها نشدند تا دومین شکست آرسنال در این فصل لیگ برتر مقابل سوانسی رقم بخورد.

سوانسی سیتی با این پیروزی موفق شد آرسنال را در جدول جای بگذارد و در رده پنجم جدول قرار بگیرد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی:


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۸/۱۸
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : -
بازدید: ۱,۶۵۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰