loading
در حال بررسی درخواست شما
سیستم جدید امری آیا باعث فروش اوزیل خواهد شد؟
سیستم جدید امری آیا باعث فروش اوزیل خواهد شد؟

سیستم جدید امری آیا باعث فروش اوزیل خواهد شد؟

آرسنال سال جاری با پیشنهاد بالاترین حقوق پرداختی تاریخ باشگاه به اوزیل، او را در لندن نگه داشت و قرارداد جدیدی را با او به امضا رساند. اما او جایگاه اصلی او در ترکیب آرسنال امری به خطر افتاده است. اوزیل در 5 بازی گذشته آرسنال حضور نداشته است و ادامه این موضوع این احتمال را بالا می برد که آرسنال می خواهد تا او را بفروش برساند. ممکن است که باشگاه در همین ژانویه بازیساز آلمانی خود را به فروش برساند. خوزه مورینیو که علاقه زیادی به بازیکنان آرسنال دارد و پارسال نیز الکسیس سانچز را از تیم، جذب کرد، اکنون بدنبال جذب مسوت اوزیل می باشد. اما بدلیل شرایط سانچز در یونایتد و رقابت دیرینه منچستر و آرسنال، احتمال انجام گرفتن این انتقال پایین است. اکنون تیمی که شانس بیشتری برای جذب اوزیل دارد، باشگاه پاریسن ژرمن می باشد. تیم های یوونتوس و بایرن مونیخ و چلسی نیز، به ترتیب گزینه های دیگر خواهان جذب اوزیل هستند.
 
گفته شده است که مدیربرنامه های اوزیل به ایتالیا سفر کرده است و با تیم های بزرگ سری آ از جمله یوونتوس دیدار کرده است. البته بنظر نمی رسد یوونتوس مشتری جدی او باشد زیرا اکنون در شرایط مالی مناسبی برای دست زدن به چنین خریدی قرار ندارد. آنها در ابتدای فصل با مبلغ 105 میلیون پوند کریستیانو رونالدو را جذب کردند و در قرار 4 ساله او متقبل شدند که حقوق سالانه 26 میلیون پوندی او را پرداخت کنند. 
 
با این وجود دنی هیگین باثم، مدافع سابق منچستریونایتد و مفسر ورزشی، اعتقاد دارد که اوزیل به این دلیل کنار گذاشته شده است که در سیستم فعلی مد نظر امری جایگاهی ندارد. او گفت: استفاده نکردن از اوزیل در آرسنال، موضوع عجیبی نیست، او کارکرد مناسبی برای قرار گرفتن در سیستم مدنظر امری، از خود نشان نداده است. آرسنال جدید، بر پایه پرس و فشار از خط حمله بنا نهاده شده است، چیزی که اوزیل در آن کارکرد مناسبی ندارد. امری ترکیب تیم را از 1-3-2-4 به 1-2-4-3 تغییر داده است و این موضوع آرسنال را تا حد زیادی بهتر کرده است. آرسنال مدت زیادی تنها به ضدحمله فکر می کر د و اکنون تاکتیک متنوع تری را در دستور کار دارند. آنها بازیهای خیلی کمی را باختند ولی همیشه هم عملکرد استثنایی نداشتند ودر بازی هایی نیز تا حدی نباختن آنها با چاشنی شانس همراه بوده است. وقتی تیم با 4 مدافع بازی می کند، دو مدافع کنار باید جلو بیایند و در حملات شرکت کنند و فضای خالی زیادی در هنگام نفوذ آنها در پشت آنها بوجود می آید. اما امری به سرعت این موضوع را درک کرد و نسبت به حل این مشکل اقدام کرد. اکنون تیم با داشتن 3 مدافع نزدیک به هم در دفاع تا حد زیادی این مشکل را برطرف کرده است. امری علاقه زیادی دارد تا تیم تحت هدایتش رو به پرس شدید بیاورد و مالکیت توپ را سریعا پس بگیرد و یا حریف را مجبور کند تا پاس به عقب بدهد و بدین شکل از ایجاد ضدحمله توسط رقبا جلوگیری می کند.
 
سیستم جدید این اجازه را به تیم می دهد تا 5 نفر دفاع کند: 3 دفاع به علاوه 2 هافبک دفاعی. حملات نیز با 5 نفر انجام می شود و دو بال دفاعی تیم نیز در حملات شرکت می کنند. برای موفقیت این استراتزِی، هر بازیکنی در تیم باید نقش خود را بخوبی بداند و همه با هم به هماهنگی قابل توجهی برسند. اگر یک بازیکن نتواند وظایف خود را انجام دهد و به انسجام تیمی ضربه بزند، باید به مربی حق داد که او را کنار بگذارد، به این دلیل است که اوزیل در تیم بازی نمی کند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۹/۲۰
به قلم amir talezari
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Express
بازدید: ۱,۰۸۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰