loading
در حال بررسی درخواست شما
صبحت‌های امری بعد از شکست برابر لیون
صبحت‌های امری بعد از شکست برابر لیون

صبحت‌های امری بعد از شکست برابر لیون

مصدومیت لاکازت...
عصر بخیر. به نظر ما موضوع جدی‌ای نیست، او با مشورت پزشک تیم و من تصمیم گرفت که بهتر است ریسک نکند. او می‌خواست بازی کردن ادامه دهد اما از نظر من بهتر بود که در پیش‌فصل صبورانه‌تر عمل کنیم. پزشک تیم به من گفت که فردا وضعیت او بررسی خواهد شد اما از نظر من جدی نیست.

پای لاکازت اسکن خواهد شد؟
مصدومیت از ناحیه مچ است. [مچ پای او پیچ خورده. در روزهای آینده وضعیت او بررسی خواهد شد، اما مسأله جدی نیست].

غیبت امروز اوزیل و کولاسیناچ از ترکیب تیم...
تمام بازیکنان در تیم مهم هستند، اما لحظات مختلف و شرایطی که بوجود می‌آید تصمیماتی را میان ما و بازیکنان ایجاد می‌کند. زمان مناسبی برای بازی نبود چراکه از نظر ذهنی آمادگی صددرصدی ندارند. این یک ماجرای شخصی است و مهم‌ترین موضوع این است که درحال حاضر احساس امنیت می‌کنند و درکنار خانواده‌هایشان آرامش دارند. آن‌ها امروز صبح در باشگاه حاضر شدند و طی صحبتی که با آن‌ها داشتم تصمیم گرفتم که بهتر از به استراحت درکنار خانواده بپردازند و چند روز صبر کنیم تا بتوانند به‌شکل عادی به تیم اضافه شوند.

از اشتباهات دفاعی متضرر شدید...
نتیجه ٢-١ شد و ما شکست خوردیم. اما باید بگویم که در نیمه اول خیلی خوب دفاع کردیم. در نیمه اول در موقعیت مناسبی قرار داشتیم و و از نظر دفاعی دچار مشکل نشدیم و از نظر تهاجمی موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم. بازی را تحت کنترل خود داشتیم. البته همیشه با مالکیت اینکار را نمی‌کردیم زیرا آنها حرکات ترکیبی خیلی خوبی طراحی می‌کردند و گاهی نیاز داشتیم بدون توپ کار کنیم و منسجمانه دفاع کنیم. اما در مجموع، در نیمه اول، به نظرم تیم همانطور که می‌خواستیم بازی کرد و روبه‌جلو کار کردیم. در نیمه دوم، یک مقدار انسجام خود را از دست دادیم. در نیمه دوم هم می‌توانستیم با آرامش بیشتری بازی کنیم اما این اتفاق برای ما نیفتاد. شاید فکر می‌کردیم که درحال ایجاد موقعیت هستیم با همین نتیجه ١-٠ پیروز خواهیم شد اما شگفت‌زده شدیم. آن‌ها در نیمه دوم دو سه موقعیت ایجاد کردند و از آن نهایت استفاده را بردند. تجربه خوبی بود و می‌خواهم بازی را مجددا تماشا کنم و از انتقادات برای ادامه راه و پیشرفت استفاده کنم. اما درمورد امروز اندکی ناراحت شدم زیرا لیاقت کسب پیروزی را داشتم اما نتوانستیم. این اتفاقات وجود دارند اما هدف اول ما کسب پیروزی است. دومین هدف این است، که مثلا در اولین بازی خانگی یا تمام بازیکنان و بازیکنان جوان حاضر شویم. اما در پیش‌فصل قرار داریم و نود دقیقه دیگر در اختیار داریم تا درمورد تیم و جایگاهی که هستیم اطلاعت جمع‌آوری کنیم. ما در پیش‌فصل پیروزی کسب کرده‌ایم و عملکرد خوبی داشته‌ایم. امروز هم بازی خوبی با نمایش گذاشتیم اما باید باز هم پیشرفت کنیم. از لحاظ دفاعی، به‌نظرم تعادل مناسبی برقرار کردیم اما در نیمه دوم اندکی این تعادل را از دست دادیم. باید بازی را تماشا کنیم، تمرین کنیم و برای برطرف کردن این مشکلات تصمیم‌گیری کنیم.

نیکولاس پپه در آستانه پیوستن به آرسنال است؟
ما در باشگاه درحال تلاشیم، و اینکه به این فکر می‌کنیم که چگونه می‌توان پیشرفت کرد. بازیکنان مختلفی مد نظر هستند که احتمال پیوستن آن‌ها وجود دارد. پپه بازیکن بسیار خوبی است و ما تنها بازیکنانی را مدنظر داریم که بتوانند باعث پیشرفت ترکیب بشوند و گزینه‌های مختلفی در دسترس ما قرار دهند. همچنین، در چند هفته اخیر پیش از آغاز فصل و تقابل با نیوکاسل، در تلاشیم تا بهترین تیم را با بهترین بازیکنان در دسترس داشته باشیم.

بهتر نیست آرسنال به‌جای مهاجم بیشتر به فکر خرید مدافع باشد؟
ما تصمیم می‌گیریم که چگونه می‌توانیم بهتر شویم. در ابتدا نظرمان روی جذب یک بازیکن بود، آنهم درصورتی که بتواند واقعا این پست را بهبود ببخشد. یک دفاع مرکزی، یک هافبک و یک وینگر می‌خواهیم و در این راستا تلاش می‌کنیم. چنین تفکری داریم. تیمی می‌خواهم که از فصل پیش بهتر باشد، پس بازیکنان می‌توانند در این با حضور در کنار ما دستاوردهای بسیاری داشته باشند. ما تیم خوبی در اختیار داریم. تنها بازیکنانی جذب می‌شوند که بتوانند ترکیب تیر را بهبود ببخشند.

گرانيت ژاکا کاپیتان فصل آینده است؟
ما درحال حاضر سه کاپیتان داریم. ژاکا، اوزیل و ناچو مونرئال. می‌خواهم دو نفر دیگر را هم اضافه کنم و بعد از آن در هفته‌های آینده تصمیم بگیرم که به‌ترتیب کدامیک اول تا پنجم خواهند بود.

بازیکنان جوان تیم...
این لحظه متعلق به آن‌هاست. می‌توانیم باعث افزایش اعتمادبه‌نفس آن‌ها شویم ببینیم که چه چیزی از خود نشان می‌دهند. پيش‌فصل موقعیت ویژه‌ای است. درحال حاضر می‌توانیم به آنها نگاه کنیم و ببینیم چگونه می‌توانند به ما کمک کنند و برای برنامه‌های ما در آینده حضور داشته باشند.

اوزیل و کولاسیناچ مرخصی بیشتری خواهند داشت؟
باید ببینیم چه می‌شود، فردا دوباره بررسی می‌کنیم که وضعیتشان به چه

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۵/۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۴۰۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰