loading
در حال بررسی درخواست شما
صحب‌های امری بعد از توقف برابر واتفورد
صحب‌های امری بعد از توقف برابر واتفورد

صحب‌های امری بعد از توقف برابر واتفورد

متئو جوان و بسیار احساساتیه و نیاز داره که با اشتباه کردن پیشرفت کنه .نیمه ی اول اون یک اشتباه انجام داد ولی گلی دریافت نکردیم .تو نیمه ی دوم ما به کار و تلاشمون ادامه دادیم و نقشه ی دومی رو پیاده کردیم که استفاده از توپ های بلند بود .با این روش اون ها نمیتونستن توپ ها رو تصاحب کنن. 
 
 
آیا واتفورد اشتیاق بیشتری برای پیروزی داشت؟؟
امری:اولین چیز در واقع این بود که واتفورد سعی کرد با فشار و پرسینگ بازی رو مقابل ما کنترل کنه و اعتماد به نفس خودشون رو به دست بیارن و تیم ما رو به اشتباه بندازن و زدن گل اول اعتماد به نفس به اون ها داد.این لحظه ایه که شما باید خونسردی خودتو حفظ کنید و بازی رو در دست بگیرید همانند کاری که در نیمه ی اول انجام دادیم.
 
در باره ی تعویض دنی سبایوس...
امروز هوا گرم بود و ما به بازیکن های تازه نفس نیاز داشتیم.در این فکر بودم که با بازیکن تعویضی و تازه نفس میتونیم پیشرفت داشته باشیم و بهتر بازی کنیم.
 
 
درباره ی بازی سازی از عقب زمین....
بعد از گل اول واتفورد روی اشتباه دفاع ما بار دیگه تلاش کردیم که از عقب زمین بازی سازی کنیم و موفق هم شدیم ولی موقعیت خوبی پیدا نکردیم که گل بزنیم .باید تکرار و تمرین بکنیم چون میتونیم تو این زمینه پیشرفت کنیم. 
 
درباره ی داوید لوییز ....
وقتی بعد از مسابقات بازی ها رو تحلیل میکنیم ترجیح میدم که راجع به مجموع اشتباهات تیمی و همه ی بازیکنان صحبت کنم نه یک فرد مشخص و خاص چون من وظایفی دارم که یکی از این وظایف دادن اعتماد به نفس و پتانسیل بخشیدن به بازیکنان در راستای بهبود عملکردشون  و انجام بهتر نقشه هامون برای بازی هاست

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۶/۲۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۹۶۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰