loading
در حال بررسی درخواست شما
لنو: این روال زندگی یک دروازه بان است
لنو: این روال زندگی یک دروازه بان است

لنو: این روال زندگی یک دروازه بان است

برند لنو، از زمان حضورش در لیگ برتر در بازی مقابل واتفورد در انتهای ماه سپتامبرتاکنون عملکرد خوبی را از خود نشان داده است، ما گاهی او اشتباهاتی را مرتکب می شود که می توان یکی از آنها را در جریان گل برتری ساوتهمپتون مشاهده کرد. خروج اشتباه او باعث شد تا سانتر شین لانگ از روی دستان او گذر کند و چارلی آستین با ضربه سر، گل برتری را بزند. او در گفتگو با آرسنال مدیا گفت: در جریان گل آخری که دریافت کردم اندکی بدشانس بودم. من میخواستم تا توپ را بگیرم تا به آستین نرسد ولی او بدون مزاحم، بسیار نزدیک من بود و کار خود را انجام داد. همیشه هم ریسک کردن جواب خوبی نمی دهد. شاید دفعه دیگر که این کار را کنم توپ را بگیریم یا توپ را دفع کنم، آن وقت کسی نمی گوید که تو نباید از دروازه خارج می شدی. این روال زندگی یک دروازه بان است و من باید بار دیگر هم این کار را انجام دهم.

روند رشد لنو در طول فصل، خوب بوده است اما روز یکشنبه قطعا روز او نبود. او این موضوع را پذیرفت و ابراز کرد که اشتباهات او در بازی با ساوتهمپتون بیشتر بدلیل تغییرات زیادی بوده است که خواه ناخواه در خط دفاع تیم انجام شده بود. او در این باره گفت: ما دوبار توانستیم به بازی بازگردیم و من فکر می کنم که کنترل بازی در اختیار ما بود. اما ما اشتباهات متعدد و بچه گانه ای انجام دادیم که باعث این شد که نتوانیم تساوی یا برد کسب کنیم. خط دفاع تیم هماهنگی لازم را نداشت زیرا تاکنون کنار هم بازی نکرده بودند. ما بازیکنان بزرگی در ترکیب داریم که می توانند در خط دفاع تیم کارکرد مناسبی داشته باشند و امیدوارم که این موضوع دیگر برای ما مشکلی را ایجاد نکند. من امیدوارم که دیگر مصدوم دیگری نداشته باشیم.

بعد از 22 بازی، یک بازی را باختیم که البته ناخوشایند هم هست زیرا اکنون دیگر کسی درباره رکورد بدون شکست تیم صحبت نمی کند ولی ما باید به آینده نگاه کنیم. ما روز چهارشنبه با تاتنهام بازی مهمی را داریم و شاید بتوانیم یک رکورد بی شکست جدید را از نوع شروع کنیم. 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۹/۲۶
به قلم amir talezari
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۰۸۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰