loading
در حال بررسی درخواست شما
مردم سن مرا فراموش میکنند
مردم سن مرا فراموش میکنند

مردم سن مرا فراموش میکنند


تئو هفته گذشته ۲۳ ساله شد با این وجود به طور کامل معنای بالا و پائین فوتبال را درک میکند. پیروزی ۵-۲ برابر تاتنهام مثالی برای این موضوع است.
در آن روز او با دو گلی که در نیمه دوم به ثمر رساند پیروزی معروف آرسنالی ها را تثبیت کرد و باعث شد تا مردم نیمه اول سختی را که پشت سر گذاشته بود از یاد ببرند.

"نیمه اول آن بازی برای من چندان خوب نبود ولی باز هم واقعا به سختی تلاش کردم و پنهان نشدم.
"اگرچه در نیمه اول بازی رو ۲-۲ مساوی کردیم ولی به خاطر شرایط بازی که برای من اتفاق افتاده بود دوست داشتم که نیمه اول تمام شود. وقتی که مردم خوشحال نیستند شما حرفی برای گفتن نخواهید داشت و این خوب نیست. ولی به ثمر رساندن آن گلها برای من عالی بود و همچنین برای هواداران. خوشبختانه در آن بازی توانستم نیمه اول را جبران کنم.
"من در هفته گذشته ۲۳ ساله شدم و مردم گاهی این موضوع را فراموش میکنند. معمولا بازیکنان تا این سن وارد تیم اصلی نمیشوند ولی من بازیهای زیادی را نیز انجام داده ام. در آینده چیزهای بیشتری را نشان خواهم داد.

پس از بازی با نیوکاسل آرسن ونگر اعلام کرد که تئو در بهترین فرم خود در تیم هم از نظر تهاجمی و هم از نظر دفاعی به سر میبرد. ولکات با این حرف ونگر موافق است.

"در آن شب فکر میکنم عملکرد من تمام چیزی که باید از لحاظ دفاعی و پست بازی ام میداشت را داشت. بسیار مهم است که شما فراموش نکنید به عنوان یک بال باید از نظر دفاعی نیز به سختی کار کنید و جایگاه درستی در زمان دفاع و حمله داشته باشید.
"بعد از آن بازی دو پاس گل هم دادم (بازی با نیوکاسل) و من پاس گل دوم را بیشتر دوست دارم. به نظر میرسید همه چیز به درستی پیش می رود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱/۵
به قلم اشکان
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۸۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰