loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه آنری بعد از تساوی لندن
مصاحبه آنری بعد از تساوی لندن

مصاحبه آنری بعد از تساوی لندن

تیری هانری آرسنال را از جهت پیشرفت همه جانبه و قابل توجه در روز تساوی بدون گل توپچی‌ها مقابل چلسی بسیار ستایش کرد. آرسنال در مقایسه با بازی های اخیر استحکام بیشتری داشت و مردان آرسن ونگر در استمفورد بریج عملکرد مناسبی به جا گذاشتند.

توپچی‌ها دو بازی خارج از خانه قبلی خود مقابل استوک و لیورپول را واگذار کردند اما در این بازی سامان دهی و استحکام مناسبی از خود به نمایش گذاشتند، چیزی که متهم به عدم داشتن آن می‌شدند.

آرسنال در نیمه دوم یک گل آفساید توسط شکودران موستفی به ثمر رساند و چلسی هم در دقایق پایانی که داوید لوئیز بعد از تکل خطرناکش روی پای کولاسیناچ کارت قرمز مستقیم گرفت، بازی را ده نفره دنبال کرد.
تیری هانری عملکرد مردان ونگر در این بازی را ستایش کرد اما از آنها خواست که در بازی های پیش رو هم چنین عملکردی داشته باشند.

هانری گفت: برای آنها (آرسنال) دشوار نبود که از بازی مقابل لیورپول بهتر شوند.از نظر عملکرد، این بازی یک استاندارد مناسب برای بازی های خارج از خانه بود.بله، این بهتر بود. آنها یک امتیاز گرفتند. آرون رمزی هم بهتر شده بود. تیم هم بهتر دفاع کرد.وینگر ها در کار دفاعی بسیار کمک می‌کردند و سه نفر عقب زمین بهتر شده بودند زیرا مهاجمین به خوبی کار خود را انجام می‌دادند.در این بازی همه چی برای آرسنال بهتر شده بود."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۶/۲۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : sky sports
بازدید: ۱,۴۳۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰