loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر پس از تساوی برابر سیتی
مصاحبه ونگر پس از تساوی برابر سیتی

مصاحبه ونگر پس از تساوی برابر سیتی

 
در مورد نتیجه...
 
بازی را با اضطراب زیادی آغاز کردیم و خیلی زود مجازات شدیم و به همین دلیل این بازی یک آزمون ذهنی هم بود. می‎توانستید ببینید که تیم از نظر اعتماد به نفس ضربه خورده است و در روان بازی کردن به زحمت افتاده بودیم. در ادامه ظرفیت ذهنی بالایی را نشان دادیم چون دو بار عقب افتادیم که یکی از آنها در بدترین زمان ممکن بود – درست پیش از پایان نیمه نخست. در نیمه دوم کوشلنی را هم از دست دادیم. نیمه دوم بازی را 2-2 کردیم و این به ما کمک می‎کن اعتماد به نفس‎مان را بازسازی کنیم چون ظرفیت ذهنی‎مان را نشان دادیم. این به ما کمک می‎کند به بازی روان‎مان بازگردیم. از نظر ریاضی این نتیجه برای دو تیم بهترین نتیجه نبود ولی بهتر است وقتی اعتماد به فنس‎مان را بازیابی کردیم به امتیازات فکر کنیم – امیدوارم این نتیجه به بازگشت ما کمک کند.
 
در مورد اینکه آیا آرسنال باید 10 بازی باقی مانده را برنده شود تا در بین چهار تیم قرار بگیرد...
 
نمی‌دانم. اگر به نتایج دیروز نگاه کنید، خیلی سخت است که پیش بینی کنید در 10 بازی آینده چه نتایجی رقم خواهد خورد. چیزی که ما می‎خواهیم بازگشت به روند پیروزی است. برای اینکه در جمع چهار تیم کار را تمام کنیم به چند پیروزی نیاز داریم؟ نمی‎دانم.
 
در مورد اینکه آیا شما هم مضطرب بودید یا خیر...
 
من به تیمم اهمیت می‎دهم. وقتی تجربه من را داشته باشید، خیلی راحت می‎توانید سطح اضطراب تیم را تشخیص دهید. ما این مدت تحت فشار بودیم و این کار را سخت می‎کند چون شما بیشتر از هر چیز از نظر ذهنی مورد آزمایش قرار می‎گیرید و فکر می‎کنم از این نظر خیلی متحد و قوی بودیم.
 
در مورد اینکه آیا باید یک پنالتی برای سیتی گرفته می‎شد...
 
صادقانه بگویم که نمی‎دانم. من خطای هندی ندیدم. نیمکت آنها معترض بود ولی آیا آن صحنه خطای هند بود؟ نمی‎دانم.
 
در مورد اینکه چند بازی طی برهه کوتاهی خوب است یا خیر...
 
بله. حالا باید خیلی خوب آماده شویم و روزی بازی چهارشنبه تمرکز کنیم. ما حرفه‎ای هستیم و در این سطح شما می‎خواهید که در بازی بعدی خوب کار کنید. اطمینان دارم این یک امتیاز به ما کمک می‎کند تا اعتماد به نفس‎مان را بازیابی کنیم.
 
در مورد اینکه آیا این یک امتیاز کمک می‎کند که تیم به حرکت در بیاید...
 
بستگی دارد. دیگر نمی‎توانیم بازیکنان دیگری را (به دلیل مصدومیت) از دست بدهیم.
 
در مورد کوشلنی، رمزی و چمبرلین...
 
نمی‎دانم کوشلنی تا چه زمانی بیرون خواهد بود. او بین دو نیمه با مشکل آشیل بیرون آمد. چه مدت طول خواهد کشید؟ نمی‎دانم. رمزی و چمبرلین این شانس را دارند که به بازی چهارشنبه برسند.
 
در مورد اینکه آیا فکر می‎کنید که حس تیم برای بازی چهارشنبه بهتر خواهد بود...
 
باید بگویم با وجود تمام مسائل پیرامون هواداران‎مان در هفته‎های گذشته، احساس کردم که آنها امروز عالی بودند. در برهه‎های سختی از بازی – زمانی که 1-0 و 2-1 عقب افتادیم – ممکن بود هواداران علیه ما بشوند ولی آنها عالی بودند و به تیم کمک کردند از آن مقاطع عبور کند.
 
در مورد درگیری هواداران در داخل و خارج از استادیوم...
 
نمی‎دانم بیرون از استادیوم چه رخ داده است. فکر می‎کنم چیزی که در فوتبال اهمیت دارد اتفاقاتی است که داخل زمین و داخل استادیم می‎افتد. احساس کردم هواداران امروز عالی بودند.
 
در مورد اینکه او چطور می‎تواند زبان بدن الکسیس را بهبود ببخشد...
 
احساس کردم او امروز نهایت تلاشش را به کار گرفت. او از امریکای جنوبی بازگشته بود و البته امروز هیچ واکنش منفی‎ای از او ندیدم. الکسیس همینطور است.
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱/۱۳
به قلم اشکان
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۲۶۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰