loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ی ونگر پس از پیروزی برابر وست هام
مصاحبه ی ونگر پس از پیروزی برابر وست هام

مصاحبه ی ونگر پس از پیروزی برابر وست هام


در مورد برد...

عملکرد خوبی بود. در نیمه ی اول بازی را کنترل کردیم ، فرصت هایی خلق کردیم اما نتوانستیم آن ها را گل کنیم. در نیمه ی دوم بعد از بیرون آمدن از رختکن ، احساس کردم که در زمانی مقداری با کمبود انرژی روبرو هستیم که در آن دوره ، وست هام بازی را در اختیار داشت. در بخش پایانی بازی ، ما همیشه در گلزنی خطرناک و توانا هستیمو ما باید صبور ، سازمان دهی شده و استوار باشیم. به طور کلی ، مجموعه گل هایی را به ثمر رساندیم همانطور که می خواهیم بازی کنیم.


در مورد گل الیویه ژیرو...

خیلی عالی بود چون که بر اثر یک کار تیمی خوب به ثمر رسید درست قبل از پایان نیمه. تمام کردنش عالی بود ، از آن دسته گل هایی بود که عاشق به ثمر رساندن آن ها هستیم. ژیرو ، تمام کنندگی خوبی داشت.


در مورد این که آرسنال هنوز در مسیر قهرمانی قرار دارد...

در این زمان نه ولی ما به راه خود ادامه خواهیم داد. از نه بازی قبلی هشت تا را برده ایم و امروز نسبت به اول فصل قوی تر هستیم. از مسیر قهرمانی خارج شده ایم زیرا در اوایل فصل ار شش بازی ، یک بازی را بردیم. الان تیم متفاوت تری هستیم. از بازی های جام جهانی خیلی ضرر کردیم. بازیکنان از آن برگشتند و برای بازی آماده نبودند.


در مورد این که می توانید چلسی را ببرید...

حالا به موناکو می رویم. هفته ی بسیار خوبی را داشتیم زیرا مقابل منچستر یونایتد بازی کردیم ، امروز در داربی لندن بازی کردیم و ما این باور را نیاز داریم تا به خوبی آماده شویم. بیایید ابتدا آن را انجام دهیم سپس خواهیم دید که چه می شود.


در مورد این که آیا او سانتی کازورلا و دنی ولبک را مقابل موناکو به زمین می فرستد...

هنوز تصمیم نگرفته ام. شما باید با چشم انداز بیشتری به آن نگاه کنید زیرا بازی [ در مقابل وست هام ] خیلی بازتر بود ، آن ها وقتی به زمین آمدند سرحال بودند و البته کیفیت خوبی هم داشتند. امروز کازورلا را استراحت دادم زیرا از ابتدای فصل تمام بازی ها را به میدان رفته است.


در مورد این که ژیرو چگونه واکنش نشان داد...

نمی خواهم بیشتر از این روی او فشار بگذارم. بازی بسیار خوبی داشت. در مقابل منچستریونایتد او بازی نکرد و ما بازی را بردیم. چیزی که مهم است این است که تیم خوب بازی کرد. می دانم که این بازیکنان تهاجمی این کیفیت را دارند که کار خاصی را انجام دهند اما برای ما مهم این است که تیم خوب بازی کند. در پایان این حرکت ها ، چیزی که درست است این است که آن ها نسبت به 6 یا 7 ماه قبل پیش تر یکدیگر را می فهمند. این همه را خطرناکتر می کند. ولبک این فصل آمد ، ولکات یک سال بیرون بود ، اوزیل هم سازگارتر شده است. هنگامی که به بازی نگاه می کنید ، او به خوبی آماده شده است بنابراین در بازی تفاوت ایجاد می کند.


در مورد این که ژیرو سابقه ای از پاسخ دادن های خوب دارد...

همیشه. این یکی از نقاط قوت است. او بازیکنی است که در 22 و 23 سالگی در لیگ 3 بازی می کرد اما او از آن جا بیرون آمد و حالا به یک بازیکن جهانی تبدیل شده است. شما نیاز به نقاط قوت روانی دارید تا این کار را انجام دهید زیرا هیچ فرش قرمزی این جا وجود ندارد. شما نیاز دارید که سخت کار کنید تا از آن جا بیرون بیایید و به مراحل بالا برسید. به نقاط قوت خاصی نیاز دارید.


در مورد این که ژیرو بازی سختی را برابر موناکو داشت...

بله. می تواند اتفاق بیفتد.


در مورد این که چه کسی مقابل موناکو به میدان خواهد رفت...

کار خوبی انجام می دهید اگر این را از من نپرسید.


در مورد این که آرسنال می تواند به یک چهارم نهایی جام باشگاه های اروپا راه پیدا کند...

اگر هیچ باوری نداشته باشید ، هیچ فرصتی هم ندارید. ما باید این باور را داشته باشیم که می توانیم این کار را انجام دهیم و همه چیز را به دست بیاوریم. در این زمان موناکو خیلی محبوب است بنابرای باید به آن جا برویم ، همه چیز را کاملاً به دست بیاوریم و با احساس از بازی بیرون بیاییم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
به قلم سیروان رحیمیان
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۵۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰