loading
در حال بررسی درخواست شما
نایلز: از وضعیت مادرم بی‌خبر بودم!!!!
نایلز: از وضعیت مادرم بی‌خبر بودم!!!!

نایلز: از وضعیت مادرم بی‌خبر بودم!!!!

مادر بازیکن ۲۰ ساله ی آرسنال انیس میتلند نایلز در صحبت های جدیدش به این نکنه اشاره کرده است که با اینکه پسر جوانش در آرسنال بازی می کند او مدت ها بی خانمان بوده است .

مادر نایلز : "من در یک کانتینر فلزی بدون پنجره و بدون هیچ امکانات اولیه ای زندگی میکردم . پسرم میتواند با حقوق دو هفته ی خود یک جای خوب برای زندگی من تهیه کند اما مدت ها این کار را نکرده بود . دلم برای او و بقیه ی اعضای خانواده ام تنگ شده بود و فکر نمیکنم کاری کرده باشم که لایق این رفتار باشم .فقط میخواهم بگویم که او و برادرش را خیلی دوست دارم و میخواهم که آن ها این را بدانند ."

بعد از صحبت های جولی مادر انیس ، نایلز در مصاحبه ای اعلام کرد که نمیدانست مادرش در چنین شرایط بدی زندگی میکند و از زمانی که متوجه شده است سعی میکند به مادر و برادرش کمک کند و یک خانه در نزدیکی محل تمرین آرسنال برای مادرش اجاره کرده است . بعد از پیروزی ۴-۱ آرسنال در برابر نیوکاسل که اولین بازی نایلز برای آرسنال در جریان مسابقات لیگ بود وقتی از او نظرش را درباره ی بازی پرسیدند گفت : " من از خدا و مادرم تشکر میکنم ، دوست دارم لباسی که امروز به تن داشتم را قاب و به مادرم که خیلی برای من زحمت کشیده است تقدیم کنم ."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Mirror
بازدید: ۱,۶۴۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰