loading
در حال بررسی درخواست شما
نگاهی به شش بازی آینده آرسنال
نگاهی به شش بازی آینده آرسنال

نگاهی به شش بازی آینده آرسنال

کریستال پالاس - آرسنال
دوشنبه ۳۰ مرداد ساعت ۲۲:۳۰

مسابقه‌ای که در سال های اخیر برای آرسنال بسیار مثمرثمر بوده است، مردان آرتتا باید بعد از نتیجه خود در برابر تیم فارست، به سمت سلهرست پارک سفر کنند.

آرسنال در هر دو دیدار فصل گذشته لیگ برتر با نتیجه مجموع 6-1 پیروز شد و با عدم حضور ویلفرد زاها، به سمت تیمی از کریستال پالاس با اعتماد سفر خواهد کرد. تا زمان شروع بازی در عصر دوشنبه، آرسنال از عملکرد رقبای خود در لیگ مطلع خواهد شد و فشار ممکن است به این تیم شمال لندن برسد تا توانایی خود را نشان دهد.

ساکا در آخرین برخورد خود با عقاب‌ها دو گل زد و مشتاق است که فرم پرشور خود را در این بازی نشان دهد.

آرسنال - فولام
شنبه ۴ شهریور ساعت ۱۷:۳۰

روبرو شدن با یک تیم دیگر لندنی، آرسنال احساس اعتماد خواهد کرد که میزبان فولام باشد. فولام از فصل 2011/12 تاکنون طعم پیروزی مقابل آرسنال را نچشیده است و در دیدارهای فصل گذشته با نتایج 2-1 و 3-0 شکست خورده است.

گابریل ماگالائس فصل گذشته در خانه و خارج از خانه مقابل فولام گلزنی کرد، در حالی که یک گل نیز به الکساندر میتروویچ هدیه داد، پس اگر این مدافع برزیلی در دستگاه آرسنال نقش مهمی ایفا کند، متعجب نباشید.

آرسنال - منچستریونایتد
یکشنبه ۱۲ شهریور ساعت ۱۹:۰۰

آرسنال در این فصل قبلاً در یک بازی دوستانه با حریف چهارم هفته‌ی لیگ، منچستر یونایتد، روبرو شد، اگرچه این بازی دوستانه در ایالات متحده آمریکا برگزار شد. توپچی ها پس از چند اشتباه با نتیجه 2-0 شکست خوردند و امیدوار هستند که در لیگ برتر بهتر عمل کند.

منچستر یونایتد تنها یکی از پنج تیمی بود که در فصل گذشته آرسنال در لیگ برتر مقابل آن‌ها شکست خورد و در ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه 3-1 مغلوب شد. با این حال، در استادیوم امارات، آرسنال در یک دیدار هیجان انگیز با نتیجه 3-2 با گل دقایق آخر انکتیا، برنده شد.

هر دو تیم در تابستان امسال هزینه‌های زیادی کردند، بنابراین ما باید در یک تداخل دهنده هیجان‌انگیز قرار داشته باشیم.

اورتون - آرسنال
شنبه ۲۵ شهریور ساعت ۲۰:۰۰

اگرچه اورتون تیمی است که آرسنال بیشترین پیروزی‌ها را در برابر آن در تاریخ دارد، اما سفر فصل گذشته به پارک گودیسون به خوبی پیش نرفت.

نخستین بازی شان دایچ در هدایت اورتون، میزبانی این تیم از آرسنال بود که با گلی از جیمز تارکوفسکی به نفع تیم مرسی ساید به پایان رسید. با این حال، آرسنال در کمتر از یک ماه بعد از این بازی انتقام خود را گرفت و با نتیجه 4-0 اورتون را در استادیوم امارات شکست داد.

سفر به گودیسون پارک برای آرسنال در سال‌های اخیر بسیار دشوار بوده است و آرسنال در سه دیدار اخیر خود شکست خورده است. توپچی‌ها از زمان پیروزی 5-2 در فصل 2017/18، اورتون را خارج از خانه شکست نداده‌اند.

آرسنال - ؟ (لیگ قهرمانان)
۲۸ یا ۲۹ شهریور

بازگشت آرسنال به لیگ قهرمانان اروپا برای اولین بار از فصل 2016/17 در ماه سپتامبر آغاز خواهد شد، اگرچه هنوز رقبای اروپایی خود را نمی‌شناسند.

آرسنال مستقیماً وارد مرحله گروهی می‌شود و امیدوار است که عملکرد بهتری نسبت به سابقه‌ی اخیر خود در مسابقات لیگ قهرمانان داشته باشد، زیرا آرسنال در هفت تلاش اخیر خود در مرحله یک هشتم نهایی حذف شده است.

آرسنال در قرعه‌کشی که در تاریخ 31 اوت برگزار می‌شود، در سید دو قرار خواهد گرفت، به این معنی که ممکن است با برخی از برترین تیم‌های اروپا روبرو شود. بارسلونا، بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن و ناپولی می‌توانند رقبای ممکن باشند، اگرچه آرسنال از رئال مادرید، اتلتیکو مادرید، اینتر میلان و بروسیا دورتموند دوری خواهد کرد.

آرسنال - تاتنهام
یکشنبه ۲ مهر ساعت ۱۶:۳۰

در پایان ماه سپتامبر، اولین دربی شمال لندن در این فصل برگزار خواهد شد و حق تکبر و غرور دوباره در دست تیم پیروز قرار خواهد گرفت.

آرسنال در فصل گذشته این حق را به دست آورد و با پیروزی 3-1 و 2-0 برابر تاتنهام، به جایگاه دوم جدول راه یافت. آرتتا با خروج هری کین، که همیشه در این دیدار به گل می‌رسید، خوشحال خواهد بود و بی‌تردید، این سرمربی اسپانیولی مشتاق خواهد بود که آنجه پوستکوگلو، سرمربی جدید تاتنهام را شکست دهد.

این اتفاقات نوید یک دیدار آتشین در امارات را می‌دهد و بدون شک یکی از بازی‌هایی است که نباید از دست بدهید.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۵/۲۷ ۱۳:۱۰
به قلم عباس رضایی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : 90Min
بازدید: ۷۹۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰