loading
در حال بررسی درخواست شما
نیوکاسل ۱ آرسنال ۲
نیوکاسل ۱ آرسنال ۲

نیوکاسل ۱ آرسنال ۲

 
در هفته سی ام رقابتهای لیگ برتر انگلیس توپچی ها مهمان نیوکاسل بودند .
 
ترکیب آرسنال:
 
اوسپینا، چمبرز، گابریل، کوشلنی، مونرئال، رمزی، کوکلن، سانچز، ولبک، کازورلا، ژیرو‏
 
ترکیب نیوکاسل:
 
کرول، تیلور، یانمات، ویلیامسون، کولبک، آنیتا، سیسوکو، گوفران، کابلا، آمئوبی، پرز
 
دقیقه22 در حالی که بازی سرد دنبال میشد اولین موقعیت بازی را رمسی از دست داد.توپ در پشت محوطه جریمه ازان سانچز شد،او توپ را به ژیرو داد،ژیرو پاس در عمق بسیار خوبی را به رمسی داد،اما رمسی در مصاف تک به تک با کرول نتوانست تصمیم خوبی را بگیرد و این موقعیت ایده ال را به راحتی از دست داد.
 
دقیقه 24 گل برای آرسنال:ضربه آزادی در میانه های زمین نیوکاسل ازان آرسنال شد،کازرولا پشت این توپ ایستاد ،پاس کازورلا به ولبک رسید،دنی ضربه سر را زد اما این ژیرو بود که مسیر توپ را به خوبی عوض کرد و گل اول را به ثمر رساند.
 
دقیقه 26 ولبک چیزی نمانده بود که دروازه را برای بار دوم باز کند.در ضد حمله ای آرسنال صاحب موقعیت شد.رمسی توپ را به سانچز داد،الکسیس دریبل سرپای بی نقصی زد و گوفران را جا گذاشت و در شرایط سختی توپ را ارسال کرد،ولبک بدون معطلی ضربه سرضربی را زد که با اختلاف کمی توپ به بیرون رفت.
 
دقیقه 28 باز هم ژیرو برای ارسنال گلزنی کرد.کرنر کازورلا روی سر ژیرو نشست و این بازیکن گل دوم را زد و حساب را 2 بر 0 به سود ارسنال تغییر داد.این هفتمین گل ژیرو در برابر نیوکاسل بود.
 
نیمه اول بازی با تسلط کامل آرسنال به بازی و با حساب 2 صفر به سود آرسنال پایان یافت.
 
عملکر این نیمه بسیار درست همان نمایش نیمه اول در برابر موناکو بود.نمایش زیرو در این نیمه ستودنی بود.
 
نیمه دوم با گل شروع شد.دقیقه 48 نیوکاسل از سمت راست حرکتی را آغاز کرد،کابلا پاس در عرضی را فرستاد،سیسوکو از روی نقطه پنالتی بدون مزاحمت با ضربه ای دقیق دروازه را باز کرد.
 
1 دقیقه پس از گل ایزو پرز از پشت محوطه شوت زیبایی را زد که توپ با اختلاف کم از گوشه دروازه به بیرون رفت.
 
دقیقه 65 اسپینا دروازه آرسنال را نجات داد.روی کرنری که از سمت چپ دفاعی ارسنال روی دروازه فرستاده شد نیوکاسل موقعیت خوبی داشت که اسپینا ضربه سر سیسوکو که از دو قدمی دروازه زده شده بود را به خوبی برگشت داد.فشار نیوکاسل در نیمه دوم بسیارزیاد بود.قبل از این صحنه کابلا با دست به صورت کوکلن زد که داور بی تفاوت ازکنار این خطای اشکار عبور کرد..ضربه درست در برابر چشمان کمک داور به صورت کوکلن زده شد.
 
دقیقه 70 پاس در عمق کازورلا به ژیرو رسید که داور به اشتباه اعلام افسیاد کرد.ژیرو با دروازه بان تک به تک بود.بعد از این صحنه روسیچکی و فلامینی جایگزین کازورلا و سانچز شدند تا آرسنال چهره تدافعی تری به خود بگیرد.
 
دقیقه 78 دنی ولبک به سبک تیری آنری از گوشه زمین به داخل محوطه جریمه زد و ضربه را از زاویه بسته زد که تیم کرول مانع ورود توپ به دروازه شد.شاید اگر ولبک پاس کات بک را به رمسی میداد این بازیکن دروازه را باز میکرد.
 
دقیقه 87 باز هم اسپینا دروازه آرسنال را نجات داد.ضربه پرز در حالی که در بین راه به پای چمبرز برخورد کرده بود و منحرف شده بود را داوید اسپینا با پا بیرون کشید.
 
دقیقه 89 بلرین جایگزین ولبک شد.
 
دقیقه 93 بلرین در حالی که با یک پاس به بیرون میتوانست ژیرو در موقعیت هتریک قرار دهد موفق نشد تا توپ را به این بازیکن برساند.کرول توپ را به خوبی گرفت.
 
در پایان آرسنال توانست در دیداری مهیج و سخت نیوکاسل را شکست دهد و با 60 امتیاز موقعیت خود در جدول را حفظ کند.عملکرد اسپینا در نیمه دوم و ژیرو در نیمه اول از مهمترین دلایل این نتیجه ارزشمند بود.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱/۱
به قلم اشکان
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۱,۶۰۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰