loading
در حال بررسی درخواست شما
هولدینگ یکی از نقاط مثبت بازی بود
هولدینگ یکی از نقاط مثبت بازی بود

هولدینگ یکی از نقاط مثبت بازی بود

در مورد شکستی که میتوانست به یک پیروزی تبدیل شود ...

میتوانست خیلی بهتر تمام شود زیرا که حس میکنم نیمه اول فوق العاده ای داشتیم . خیلی پویا به سمت جلو میرفتیم ولی در نیمه دوم کمی افت کردیم . باور دارم که کمی به دلایل روانی مربوط بود چون درست قبل از اتمام نیمه اول بازی 1-1 شد . بعد از آن از نظر بدنی هم افت کردیم و درست بعد از شروع نیمه دوم 2-1 شدن بازی یک ضربه ی بزرگ بود . باور دارم که خوب به بازی ادامه دادیم و اینکه توانستیم قدرت ذهنی مان را نشان دهیم  ، در مجموع از نکات مثبت بازی ما بود ولی از اینکه بازی را واگذار کردیم خیلی ناامیدیم .


در مورد اینکه در نیمه اول تسلط خوبی داشتید ...

بله ، خیلی ناامیدم . باید همانطور ادامه دهیم و برای بازی بعدی آماده شویم . معتقدم که از این تیم و این نفرات چیزهای زیادی خواهیم دید. فقط باید خود را بعد از این ضربه بازیابی کنیم و برای بازی بعدی آماده شویم .


 
در مورد اولین حضور راب هولدینگ ...

فکر میکنم که در مجموع خیلی خوب عمل کرد . او یکی از نقاط مثبت بازی امروز ما بود .  نبوغش را نشان داد و کیفیت دفاعی اش و پاس های روبه جلوی او در مجموع به نظرم خوب بود .
 



در مورد اینکه ژاکا به زمان بیشتری نیاز دارد ...

به او، رمزی و دیگران نگاه کنید ، آنها دیرتر از بقیه آمده اند . من به رمزی فشار آوردم و او مصدوم شد .پیدا کردن راه درست در این شرایط تبدیل به معمای پردردسری شده زیرا بازیکنان به خاطر یورو دیر بازمیگردند و بدتر از آن وقتی بازیشان میدهید مصدوم میشوند اما اگر بازی شان ندهید هم کمبودشان را حس مکنید .  

 



 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۵/۲۶
به قلم Hossein_ELPistolero
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۴,۷۵۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰