loading
در حال بررسی درخواست شما
وستهام ۱ آرسنال ۲
وستهام ۱ آرسنال ۲

وستهام ۱ آرسنال ۲


ترکیب دو تیم را ملاحضه میفرمائید.
آرسنال:
شزنی.مونرئال.کوسیلنی.مرته ساکر.دبوشی.چمبرلین.فلامینی.کوکوئلین.سانچز.کازورلا.ولبک
وستهام:
آدریان.تامکینس..رید.کرسول.اوبرین.سانگ.کویاته.املفیتانو.داونینگ.ساخو.کارول
ابتدای نیمه اول با فشار تیم میزبان همراه بود و توپچی ها بازی را دفاعی آغاز کردند اما این نیمه در دقائق پایانی حکایتی دیگر برای آرسنال و وستهام داشت.
در دقیقه 5 روی توپ برگشتی از کرنر الکس سانگ پشت محوطه جریمه شوتی زد که توپ وارد دروازه شد اما به دلیل اینکه کویاته در آفساید بود و  به نحوی دید دروازه با را محدود کرده  و توپ را پوشش داده بود گل به درستی مردود اعلام شد.
در دقائق ابتدایی وستهام هجومی کار میکرد و آرسنال در دفاع به خوبی پوشش میداد.حضور کوسیلنی بسیار مثمر ثمر و محسوس بود.خروجهای شزنی هم در این نیمه بسیار کارآمد بود و اکثر توپها را روی سر اندی کارول  قبل از اینکه این بازیکن روی آن تاثیری بگذاردمال خود میکرد.
در دقیقه 23 حرکت در عرض سانچز و ضربه ای که زد و توپ با برخورد به یار حریف به کرنر رفت.
به نظر میرسد بازی به نوعی در این نیمه  از دست داور خارج شده .ضمن اینکه اکثر صحنه های 50.50 را به نفع میزبان سوت میزد.
در دقیقه 39 سانتی کازورلا با سماجتش توپ را در محوطه جریمه مال خود کرد و در حالی که آماده میشد پشت مدافعین ضربه نهایی را بزند با خطای آشکار رید سرنگرن شد  و به همین دلیل داور اعلام ضربه پنالتی کرد. اینبار خبری از سانچز نبود و سانتی به راحتی توپ را به تور دروازه حریف چسباند.1.0 به نفع آرسنال.البته فعلا!
گل دوم برای آرسنال: در دقیقه 42 ولبک روی  پاس در عرض خوب اکسلید چمبرلین  توپ را قطع کرد تا دروازه برای بار دوم باز شود.2.0 برای آرسنال
دقیقه 45 روی توپ برگشتی پشت محوطه داونینگ فرصت شوتزنی داشت که ضربه این بازیکن از کنار دروازه با اختلاف 2.3 متری بیرون رفت.
در دقیقه 46 در شلوغی  محوطه جریمه وستهام ساچز ضربه ای را زد که بلوکه شد و به کرنر رفت.
در درقیقه 53 روی حرکت از کناره ها  تامکینس توپی را روی دروزاه آرسنال فرستاد که کویاته روی سر دبوشی بلند شد و ضربه را زد تا دروازه ارسنال باز شود.

 دقیقه 55:حرکت پا به توپ خوب از چمبرلین و پاس برای سانتی.کازرولا روی پای چپ خود توپ را آماده کرد و به سمت دروازه زد که آدریان با یک سوپر واکنش اجازه نداد گل سوم آرسنال شکل بگیرد ،همین توپ در ادامه به کرنر رفت و دبوشی روی این کرنر ضربه ای را زد که از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 65 حرکت عالی ولبک از میانه های میدان به سمت دروازه چیزی نمانده بود گل سوم را برای آرسنال به ارمغان آورد که متاسفانه ضربه پای چپ این بازیکن با اختلاف ناچیزی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 73 حرکت بسیار خوب سانچز از سمت چپ و سانتر این بازیکن روی دروازه برای چمبرلین  که ضربه سر چمبرلین را  که میرفت در دروازه آرام بگیرد آدریان  به نحوی معجزه اسایی با پا به بیرون زد.
 در کمتر از 1 دقیقه پس از این صحنه  باز هم  ادریان با پا توپ سانچز را در درون دروازه به بیرون کشید.سانچز که از گوشه محوطه وارد  محوطه شده بود ضربه را از زاویه تقریبا بسته زد که ادریان مقاومت کرد.
دقیقه 75 پاس اشتباه داونینگ که ولبک توپ را گرفت و به سمت محوطه جریمه رفت  اما ضربه ولبک بی دقت بود.
موقعیتها یکی پس از دیگری به بیرون زده میشد.سانتی شوت والی زد که از بالای دروازه به بیرون رفت.
به دلیل باز بازی کردن وستهام فضاهای بسیاری در اختیار مهاجمان آرسنال قرار میگرفت  که تا این دقیقه از این موقعیتها استفاده ای نکرده اند.
در دقیقه  82 توپ ربایی سانتی و پاس در عمق برای چمبرلین که با بی دقتی  این بازیکن توپ را بیرون زد.اکس میتوانست با این ضربه بازی خوب خود را تکمیل کند.
در دقائق 84 . 88  گیبس و چمبرلین به ترتیب به  جای ولبک و چمبرلین  وارد زمین شدند.
5 دقیقه وقت  اضافه نفس گیر  برای این دیدار اعلام شد که زیاد به نظر میرسید.سوتهای انتهای بازی داور نیز جانبدارانه بود و آرسنال بیش از پیش تحت فشار قرار میگرفت.
5 دقیقه پایانی با فشار بیش از اندازه وستهام همراه بود.شوت پشت محوطه جریمه نولان که به عنوان یار جانشین وارد زمین شده بود در آغوش شزنی آرام گرفت.در ثانیه ها پایانی نیز در حالی که حتی آدریان هم درون محوطه آرسنال بود روی یک ضربه شروع مجدد توپ در رفت و برگشتی در دهانه دروازه به والنسیا رسید  که خوشبختانه ضربه سر این بازیکن ار بالای دروازه به بیرون رفت تا 3 امتیاز شیرین در روزی سخت در آپتون پارک هدیه توپچی به هواداران صبور خود باشد

نمایش دفاعی ارسنال در این دیدار قابل ستایش بود.حضور کوسیلنی در این دیدار نظم بهتری به خط دفاع داده بود و مرته ساکر نیز در جدال با کارول موفق بود و سربلند از زمین بیرون آمد.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۷
به قلم مهرداد
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۱,۰۷۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰