loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: رضایت کامل از بازیمان ندارم
ونگر: رضایت کامل از بازیمان ندارم

ونگر: رضایت کامل از بازیمان ندارم


🔸  درباره ی برد...
رضایت کامل از بازیمان ندارم.در ابتدا خوب شروع کردیم، اما به مرور بازی ما افت کرد و سرعتمان کم شد.در نیمه دوم، یک یا دو موقعیت به حریف دادیم و شانس هایمان برای گل دوم را نیز از دست دادیم.اما به یکباره گل دوم را زدیم و آزادانه و خلاق بودیم و هماهنگی بازیکنانمان در 20 دقیقه پایانی فوق العاده بود.لذا من متقاعد شدم که تا قبل از گل دوم، ترس از تساوی، عملکرد بازیکنان را تحت تاثیر قرار داده بود و پاس هایمان به مقصد نمی رسید اما بعد گل دوم، سرعت پاسکاری و جنگدگی مان بهبود یافت، البته خستگی بازیکنان حریف در 20 دقیقه پایانی هم تاثیر داشت.


🔸  درباره ی بهبود عملکرد مسوت اوزیل...
اوزیل آماده است.من اعتقاد دارم کسی نباید در اینکه اوزیل بازیکن خوبی است، شکی داشته باشد اما مردم می خواهند او همیشه نمایشی مانند بازی تاتنهام ارائه دهد که امشب هم او اینگونه بود.او نشان داد که می تواند بجنگد و برنده توپ باشد و  در هنگام دفاع بازگردد و در چنین حالتی همه می توانند کیفیت او را ببینند و مردم از او حمایت می کنند.


🔸  شما چه کاری برای گرفتن چنین نمایشی از او، انجام دادید؟
شغل ما تشویق بازیکنان به جنگندگی است.او همیشه فواصلی را در بازی پوشش می دهد و چون بازیکن بالغی است، می تواند تشخیص دهد، چه وظایفی در زمین مهم تر و در اولویت هستند.
هرکسی دوست دارد به خاطر کیفیتش تحسین شود، گاهی قضاوت ها در مورد اوزیل تند است اما فکر می کنم اکثر مردم طرفداران او را دوست دارند.


🔸  آیا اوزیل نیاز ندارد که در بازی های گره خورده، بیشتر مالک توپ باشد تا اثرگذار شود؟
من با شما موافق نیستم، اگر شما به درصد مالکیت توپ در هر بازی ما نگاه کنید، می بینید که او همیشه در دسترس است و توپ می خواهد و پشت حریف پنهان نمی شود، اما در فوتبال شما 9 یار دارید و باید کل تیم مسلط بر بازی باشد.

🔸  درباره ی وضعیت لاکازت...
مشکلی در کشاله ران دارد و قطعا در بازی شنبه ما را همراهی نخواهد کرد.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۹/۱۰
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۴۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰