loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: پیترچک آمادگی کامل جسمانی دارد
ونگر: پیترچک آمادگی کامل جسمانی دارد

ونگر: پیترچک آمادگی کامل جسمانی دارد

آرسن ونگر عقیده دارد پیتر چک پس از کاهش وزن، در آمادگی کامل قرار دارد و میتواند نقش ادوین فن درسار را برای آرسنال بازی کند.

این دروازه بان 35 ساله که در فرم خوبی هم قرار دارد در صورت کلین شیت برابر هادرزفیلد به 3 کلین شیت متوالی دست پیدا خواهد کرد.آرسنال 11 بازی خانگی متوالی را با پیروزی پشت سر گذاشته که از وقتی بین فوریه و نوامبر 2005 موفق به برد 13 بازی خانگی متوالی شدند، بهترین عملکردشان بوده است.برد 1-0 یکشنبه ششمین کلین شیت چک در این فصل بود و ونگر عقیده دارد او در بهترین فرمش قرار دارد.

ونگر در این رابطه گفت:"او پیرتر شده است که کاملا عادی است اما فکر میکنم او آماده تر از همیشه است.او در تمرینات بسیار دقت به خرج میدهد و لاغرتر از قبل شده است که فکر میکنم برایش مفید بوده است.او کمی وزن کم کرده است، حدود 2-3 کیلو.او مراقب طرز زندگی اش هست چون میخواهد بهترین باشد. او یک کمال گرا است و اگر این وسواس بهترین بودن را نداشت، دوران فوتبالی اش به این خوبی نمیشد.من ادوین ون درسار را در منچستر یونایتد به یاد دارم و این دو را با هم مقایسه میکنم.هردو باهوش هستند، کیفیت مشابهی دارند و ون درسار بازنشسته شد چون خودش اینطور میخواست و منچستر یونایتد از او میخواست یک سال دیگر بماند.احتمال بازی کردن چک تا 40 سالگی را رد نمیکنم، اما این موضوع فقط به عملکرد او بستگی دارد."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۹/۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Metro
بازدید: ۱,۱۷۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰