loading
در حال بررسی درخواست شما
پتی: من درباره آمادگی روحی اوزیل تردید دارم
پتی: من درباره آمادگی روحی اوزیل تردید دارم

پتی: من درباره آمادگی روحی اوزیل تردید دارم

اوزیل در جریان برتری 4-2 آرسنال مقابل تاتنهام در دربی شمال لندن، غایب بود و علت این موضوع مصدومیت او در تمرینات از ناحیه کمر، عنوان شد. او بالاترین حقوق را از باشگاه دریافت می کند ولی تیم امری بدون حضور او هم بردهای خوبی را کسب کرده است و آخرین نمونه آن، پیروزی در دربی شمال لندن بود.
 
پتی می گوید که ممکن است اوزیل در برنامه های بلند مدت امری جای خود را از دست داده باشد، این در حالی است که حضور او در دیدار چهارشنبه شب مقابل منچستر یونایتد، پس از نیمکت نشینی در بازی با بورنموث و غیبت در دیدار مقابل تاتنهام، در هاله ای از ابهام قرار دارد. او در مصاحبه اختصاصی با پدی پاور گفت: اوزیل یکی از برترین بازیکنان در پست خودش است، اما باید دید تا کی می تواند به این بهترین بودنش ادامه دهد.  او به عنوان یک بازیساز، کیفیت مثال زدنیی دارد، اما باید درباره فرم فعلی او صحبت کنیم یا بگذاریم اسم بزرگ او، مانع قضاوت عملکرد او شود؟ بعضی از اوقات بنظر می رسد که ما بخاطر عملکرد خوب او در 2 یا 3 سال پیش، او را تحسین می کنیم، اما فرم کنونی او تا چه اندازه قابل تحسین است؟ 
 
به همین دلیل است که من خوشحال شدم که امری او را در بازی با بورنموث، بازی نداد. امری همیشه بهترین ها را برای بازی درنظر می گیرد و علاقه ای ندارد که کسب برد را فدای راضی نگه داشتن اسامی بزرگ تیم کند. او در دو سال گذشته در پی اس جی بدلیل فشار مدیران، به اندازه کافی با ستارگان بزرگ مدارا کرد و کار بجایی رسید که او اصلا از بودن در پی اس جی لذت نمی برد. اما اکنون امری اجازه دارد تا نوع مدیریت خود را آزادانه پیاده کند و این به این معنا است که هر بازیکنی باید پیشرفت کند.همه درباره حقوق دریافتی اوزیل صحبت می کنند و او را لایق دریافت این مبلغ نمی دانند اما من کاری به این موضوع ندارم. اوزیل باید روحیه برنده داشته باشد و وقتی آرسنال با تیم های بزرگ بازی می کند، عملکرد خوبی داشته باشد، در غیر این صورت امری فرد دیگری را برای جانشینی او انتخاب می کند. 
 
آینده اوزیل در آرسنال، بدلیل نمایش های نچندان خوب او در این فصل، مورد سوال واقع شده است، اما پتی معتقد است که امری می خواهد تا در بازیکنان انگیزه ایجاد کند تا بتواند آنها را به فرم خوب خودشان برساند. اوزیل با خداحافظی ناگهانیش از تیم ملی آلمان و حواشی پیش آمده در این زمینه، دچار تشویش شده است و پتی می گوید که امری می خواهد تا او را به شرایط آرمانیش برگرداند. او گفت: من فکر می کنم که آمادگی روحی و ذهنی او پس از اتفاقات ایجاد شده برای وی در جام جهانی روسیه و ماجرای ملاقاتش با رئیس جمهور ترکیه، تحت تاثیر قرار گرفته است. او تیم ملی را در شرایط بدی ترک کرد و به گفته اوزیل، ریشه های این کار را باید در ریشه های نژادپرستی و توهین به او دانست. پس زمان زیادی می طلبد که او از این مسائل غیر فوتبالی رهایی یابد. برای من افت او در این فصل،به این دلایلی که نام بردم، اجتناب ناپذیر بود. امیدوارم که او بتواند ذهن خود را  از این رویدادها آزاد کند.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۹/۱۳
به قلم amir talezari
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Independent
بازدید: ۲,۱۱۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰