loading
در حال بررسی درخواست شما
پیامی از طرف کاپیتان تیم بانوان الکس اسکات
پیامی از طرف کاپیتان تیم بانوان الکس اسکات

پیامی از طرف کاپیتان تیم بانوان الکس اسکات

الکس اسکات پیغام زیر را خطاب به هواداران باشگاه نوشته است:

فصل پیش رو، سی امین سال فعالیت باشگاه فوتبال بانوان آرسنال است.
همراه تمام پیشرفت های مثبتی که رخ داده است، این هیجان انگیز است که یک بار دیگر ما در آرسنال به راه هایی نگاه می کنیم که فوتبال مدرن را به سطحی بالاتر ارتقا دهیم.

در ادامه، ما عبارت Ladies را از نام رسمی باشگاه حذف خواهیم کرد که البته من حس میکنم یک بار مثبت و برجسته در بیانیه ها، حمایت ها و اتحاد ما داشت. علیرغم اینکه نام رسمی باشگاه ما، Arsenal Women خواهد بود، شما متوجه خواهید شد که این نام بیشتر فرمالیته خواهد بود.

گاهی اوقات قبول کردن تغییرات سخت است، خصوصا هنگامی که شما به نام قبلی وابسته باشید، آن هم با آن تاریخ پربار. ما همیشه در سطح اول فوتبال بانوان در این کشور بوده ایم و آن نامی بود که در سراسر جهان با آن شناخته می شدیم.همچنین اون اسمی بود که میراث فوق العاده ای رو داشت. گرچه میراث چیزی نیست که شما اون رو فراموش کنید. میراث شما همچنین چیزی است که شما به دیگران می آموزید و به نسل آینده منتقل می کنید.

این یکی از پیشرفت های مثبت بسیاری است که در آرسنال در حال رخ دادن است. ما داریم چندتا از بهترین بازیکنان جهان را جذب می کنیم. ما همچنین با امکاناتی در سطح جهانی تمرین می کنیم. با عوض کردن ناممان، ما فصلی نو در تاریخمان را جشن می گیریم. فصلی که در آن می خواهیم نسل جدیدمان را قدرت بخشیم، هم در بخش مردان و هم بانوان. کلمه ی Women بدون هیچ کلیشه ای، میان زن و مرد تعریف می شود و این بر اساس تفکر مدرن راجع به برابری زن و مرد است.

در آرسنال، می خواهیم که الهام بخشی به افراد جوان تر را از سر بگیریم و تاثیربخشی مثبتی بر روی تمامی مردان و زنان در سراسر جهان داشته باشیم، بدون درنظر گرفتن شرایط یا سن آنها. ما می خواهیم نشان دهیم که ما در مقطعی هستیم که از تغییرات جدید استقبال می کنیم.می خواهیم رویا پردازی کنیم در حالی که اطمینان خاطر داریم.

به عنوان یک تیم، ما سخت کار کردن را ادامه خواهیم داد و ما تاریخمان رو به پیش خواهیم برد و تمرکزمان بر این است که بهترین باشیم. ما با هم به عنوان یه باشگاه پیش می رویم و من امیدوارم که این پیامی را دربر داشته باشد با این مضمون که ما در حال تغییر هستیم برای بهبود باشگاه.

ما همچنان به پیشتازی خود در داخل و خارج زمین ادامه می دهیم. ما خیلی برای آینده هیجان زده هستیم و امیدواریم که همچنان حمایت کامل شما را در فصل پیش رو داشته باشیم.

کاپیتان شما، الکس اسکات

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۵/۷
به قلم Vishka
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۳۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰