loading
در حال بررسی درخواست شما
پیترچک :اخلاق کاری بیرون از لیگ
پیترچک :اخلاق کاری بیرون از لیگ

پیترچک :اخلاق کاری بیرون از لیگ

پیترچک معتقد است اخلاق کاری آرسنال در بیرون از لیگ نیز در فرم بسیار خوبی قرار دارد
 
تساوی روز یکشنبه در مقابل تاتنهام ضمن شکست ناپذیری آرسنال به مدت شش هفته، به صدر نشینی آنها در کنار منچستر سیتی نیز دامه داد.
آرسن ونگر می گوید حالا  به سراغ رقابتهای ملی می رویم و به مدت دو هفته از جریان لیگ فاصله می گیریم ، پیتر می گوید به نحو چشمگیری جبران شکست آرسنال در روز افتتاحیه مقابل وستهام یونایند قابل اجراست.
 
ما در کمیونیتی شیلد خیلی خوب شروع کردیم،او گفت : اولین بازی ما بعد از فصل گذشته خیلی خوب بود،سپس اولین بازی فصل جدید آمد و ما دو بر صفر باختیم، بدترین شروعی که میتوان تصور داشت،اما ما بهبود یافتیم .
از آن زمان ما امتیازهای خوبی گرفتیم و توانستیم نحوه بازی و سبک خود را بهبود ببخشیم.من فکر میکنم هرکسی نقش خود را در تیم میداند.
همانگونه که انسانها تلاش می کنند هر روز به بهترین نحو کارهای خودرا انجام دهند، ما نیز برای رقابت آماده هستیم و اصلا نمی هراسیم و قطعا موفق می شویم.
 
این همان اخلاق کاری تیم است.شما هرگز بدون قدم برداشتن،بدون تکرکز و بدون تمرین صحیح در زمین برنده نخواهی شد.من میتوانم بگویم که تیم روی تمام کارهایی که روزانه انجام می دهیم متمرکز است که این خود یک کلید است.
شما هر روز آماده هستید و اگر روی کارهایی که انجام می دهید متمرکز باشید شما به خود شانس بردن بازی ها را می دهید.
من معتقدم این تیم ( روحیه کار گروهی) است که به ما توانایی تمرکز و رسیدن به هدف را می دهد.ما به خودمان در هر بازی شانس بردن را می دهیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۸/۲۰
به قلم ammar
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۸۹۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰