loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال به سوپرلیگ پیوست...
آرسنال به سوپرلیگ پیوست...

آرسنال به سوپرلیگ پیوست...

آرسنال امروز طی بیانیه‌ای اعلام کرد از فصل آینده در سوپر لیگ شرکت خواهد کرد. که این بازی‌ها در میان هفته ( در زمان برگزاری لیگ قهرمانان ) برگزار خواهد شد. 11 تیم پیش از آرسنال به این جمع پیوسته اند... در ادامه مطالب مربوط به این رویداد را برای شما جمع آوری کرده‌ایم که میتوانید آنرا مطالعه کنید...
 
 
🔸بالاخره خبری که انتظار می رفت، اعلام شد. دقایقی پیش رسما اعلام شد که سوپرلیگ اروپا به زودی برگزار می شود. 12 باشگاه بزرگ قاره اروپا در بیانیه ای اعلام کردند پس از پایان همه گیری ویروس کرونا که احتمالا همین تابستان و  آگوست 2021 خواهد بود، سوپرلیگ کار خودش را آغاز خواهد کرد. 
 
🔸مطابق انتظار، شش تیم منچستریونایتد، منچسترسیتی، لیورپول، چلسی، آرسنال و تاتنهام از انگلیس؛ 3 تیم یوونتوس، میلان و اینتر از ایتالیا و همچنین 3 تیم رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو مادرید از اسپانیا این لیگ را برگزار خواهند کرد. در بیانیه رسمی که چند دقیقه پیش اعلام شد، علاوه بر این 12 باشگاه، 3 باشگاه دیگر نیز به زودی به این جمع خواهند پیوست اما نامی از آنها برده نشده است.
 
🔸همچنین رئیس رئال مادرید، فلورنتینو پرز به عنوان رئیس سوپر لیگ و جوئل گلیزر (منچستریونایتد) و آندره آنیلی (یوونتوس) به عنوان نائب رئیس سوپرلیگ فعالیت خواهند کرد. پرز در اولین مصاحبه خود بعد از اعلام رسمی برگزاری قریب الوقوع سوپرلیگ اروپا گفت: ما با سوپرلیگ اروپا، فوتبال را به سطح دیگری می رسانیم؛ تغییرات لازم بود.
 
 
 
😐 فوری ...
یوفا اعلام کرده، تیم هایی که به سوپرلیگ اضافه بشن از بازی‌های اروپایی منع خواهند شد و به این ترتیب، فینال لیگ اروپا بین رم و ویارئال برگزار خواهد شد و پاریس‌سنت‌ژرمن بدون بازی، قهرمان لیگ قهرمانان میشود!!! 
با این روند و بن شدن تیم های بزرگ از لیگ قهرمانان و لیگ اروپا، احتمالا سطح لیگ قهرمانان تا لیگ اروپای فعلی سقوط میکند و لیگ اروپا هم برای تیم های پایین جدولی انجام میشود!!!
وضعیت عجیبی شد
 
✅ همه تیم‌ها و بازیکنانی که در سوپرلیگ هستند از همه رقابت‌های یوفا و فیفا چه در اروپا و چه در سطح بین‌المللی محروم خواهند شد
✅ پرز : اگر اجازه بازی کردن در جام‌جهانی را به بازیکنان سوپرلیگ ندهند. جام‌جهانی خود را برگزار خواهیم کرد !!!!!
✅ بانک جی‌پی‌مورگان، اسپانسر مالی سوپرلیگ شد...
 
🔴مسابقات در ۲ گروه ۱۰ تیمی به صورت رفت و برگشت انجام می شود و ۳ تیم بر تر هر گروه به مراحل بعد می روند.تیم های ۴ و ۵ نیز به صورت پلی اف و رفت و برگشت به مرحله بعد راه پیدا می کنند.
گفته شده است کاپ قهرمان مسابقات باارزش ترین کاپ دنیا خواهد بود! و نکته اصلی:درامد کل بیش از ۱۰‌ میلیارد یورو خواهد بود که بین تیم ها پخش می شود تا صرف بازسازی و بهینه سازی تیم ها شود و خسارات سال های اخیر حاصل از بیماری کرونا جبران شود و تیم ها به شرایط سابق بازگردند.
 
 
✅ رسمی؛ وینای ونکاتشام از سمت خود در هیئت مدیره‌ی اتحادیه باشگاه های اروپایی (ECA) استعفا داد و آرسنال رسماً از این انجمن خارج شد.
📝مارکا اسپانیا: قهرمان تورنومنت سوپر لیگ مبلغی حدود 400 میلیون یورو دریافت خواهد کرد!

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱/۳۰
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: سوپرلیگ
منبع : کانون رسمی هواداران آرسنال
بازدید: ۹۰۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰