loading
در حال بررسی درخواست شما
اطلاعیه داخلی کانون
اطلاعیه داخلی کانون

اطلاعیه داخلی کانون

همانطور که مستحضرید مجموعه کانون هوادارای از همان ابتدا تمامی تلاش خود را به کار گرفت تا بهترین فضا و امکانات را در حد توان برای هواداران و عاشقان باشگاه آرسنال فراهم آورد و امید است این تلاشها تا بدینجا مورد قبول شما همراهان عزیز قرار گرفته باشد.


این اطلاعیه نیز در جهت بهبود روند فعالیت شما دوستان در چهارچوب این مجموعه تنظیم شده و سعی شده قسمتهای مختلف وبسایت و کارکردها و کاربردهای آن توضیح داده شود .

این مجموعه قبل از اضافه شدن بلاگها شامل سه بخش مجزای سایت اصلی(arsenal.ir) ،فروم انجمن(highbury.ir) و فروم کافه سرخا(redcafe.ir) بوده و همان گونه که در جریان هستید بحث و گفتگو پیرامون اخبار ترجمه شده سایت اصلی ،در فروم انجمن صورت میگرفته و بخش کافه سرخا نیز برای بحثای غیر فوتبالی اعضای کانون تعبیه شده بود.(موزیک ،فیلم و ..)


چندی پیش بخش جدیدی با عنوان بلاگ نویسی به این مجموعه اضافه شد که اگرچه ایده فوق العاده ای برای سایت بود اما مسیر در نظر گرفته شده برای آن طی نشد و جای آنکه مکملی برای سایر بخشهای کانون باشد ، فضایی موازی با بخش هایبوری را بوجود آورد.


هدف ما در کنارهم بودن  هواداران ایرانی آرسنال در یک فضا بوده و سعی شده تمامی امکانات لازم جهت این کار فراهم شود اما متاسفانه در حال حاضر بخشی از اعضا فعالیت خود را در فروم انجام میدهند و برخی در سایت اصلی و بخش بلاگ نویسی.

از آنجایی که برای ما راحتی و رضایت اعضا در اولویت قرار دارد جلو گیری یا سخت گیری خاصی در  مورد این فعالیتها انجام نشده و تصمیم نهایی بر این شد تا در این اطلاعیه شما را با قسمتهای مختلف وبسایت آشنا کنیم و امیدواریم پس از آن شما استفاده بهتری از امکانات این مجموعه داشته باشید.


بخش هایبوری متشکل از تاپیکهای مجزا برای تمامی اخبار موجود در سایت جهت بحث گفتگو پیرامون آنها، تاپیک مجزا برای هر بازی جهت بحث در مورد آن مسابقه، تاپیک صحبتهای فوتبالی جهت هرگونه بحث پیرامون سایر اخبار مربوط به آرسنال و دنیای فوتبال ،تاپیک صحبت آزاد جهت صحبتهای متفرقه و چندین و چند تاپیک مختلف دیگر که آنجا را بدیل به مکان مناسبی جهت بحث و گفتگو پیرامون آرسنال تبدیل کرده و ایجاد بلاگ ها در جهت اضافه کردن یک بخش تکمیلی به آن بوده نه اینکه فعالیت های مشابه مجزایی شکل گیرد.


هدف از ایجاد بلاگ برجسته کردن دست نوشته های زیبای اعضای کانون بوده و امیدورا بودیم تا مقاله های زیبای کاربران در صفحه اصلی سایت مورد اسفاده عموم قرار گیرد لذا ما از شما کاربران گرامی دعوت میکنیم تا ابتدا فضای فروم را بشناسید و سپس خود متوجه برتری های این فضا برای استفاده به عنوان جایی برای مباحثه و پیگیری اخبار آرسنال شوید.


و تقاضا میکنیم که حداقل بحثای مرتبط به بازیهای آرسنال را در هایبوری انجام دهید چرا که آمار و لینکهای پخش زنده و هایلایت ها بازی در هایبوری توسط اعضا قرار داده میشود و همچنین اعضا در جریان بازی به صحبت پیرامون بازی میپردازند و به دلیل متمرکز شدن تمام اطلاعات و امکاناتی که اعضا در اختیار یکدیگر قرار میدهند شامل اخبار و بحث های قبل و پیرامون بازی و همچنین بعد از مسابقه را در هایبوری انجام دهید. 

مسلما حضور اعضا در یک فضا هنگام بازی بسیار لذت بخش تر از پراکندگی مباحث در فضاهای مختلف این سایت خواهد بود.

برای آشنایی بیشتر میتوانید خود لیست تاپیک هایی که بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند مشاهده فرمایید:

***تاپیک های مسابقات( شامل تاپیک های قبل از هر مسابقه و نتایج )








برای دسترسی بهتر شما به آخرین ارسالها نیز بخش آمار در پایین صفحه هایبوری قرار داده شده که میتوانید آخرین ارسالهای کاربران و آخرین اخبار را از آنجا مشاهده فرمایید.

لازم به ذکر است پیرامون صحبتهای این اطلاعیه میتواید در تاپیک مربوطه در هایبوری نظرات و پیشنهادات و ابهامات خود را بیان کنید. امیدواریم با بیان نظرات خود به یاری ما در بهبود هرچه بهتر این مجموعه بشتابید. 

پذیرای نظرات پیشنهادات و انتقادات شما در لینک پایین خواهیم بود:



                                                                                      با تشکر از همراهی و همدلی شما 
                                                                                                  تیم مدیریت کانون 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۹
به قلم آرش فقیهی
دسته‌بندی: اخبار کانون رسمی هواداران
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۲,۲۶۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰