loading
در حال بررسی درخواست شما
سال 91 مبارک
سال 91 مبارک

سال ۹۱ مبارک

با عرض شاد باش برای این اتفاق میمون ، سالی خوب، زیبا ، پر از موفقیت های مادی و معنوی را برای شما آرزو داریم.

نهایتا در آغاز سال نو و تولد دوباره طبیعت از خدای مهربان طلب سلامت بازیکن اسبق آرسنال و کنونی بولتون "فابریس" و سلامت کامل آقای گل جهان ، "علی دایی" را داریم.

آرزو میکنیم سال نو ، سالی پر از پیروزی های پی در پی آرسنال باشد و همه بازیکنان و کادر فنی در سلامت سالم بوده و افتخاراتی را برای ما به ارمفان بیآورند.

به عنوان مدیر کانون هواداری آرسنال ، آرزو میکنم همه عزیزان فعال در سایت ، هایبوری ، فروشگاه ، کافه سرخا و بخش فیــس بوکــــ سال 91 را سالی نیکو در پیش داشته باشند و همچنان با انرژی کامل و با افتخار برای باشگاه آرسنال به فعالیت های خود ادامه دهند و در سلامت کامل به سر برند.

برای تمام بازیکنانی که روزی برای قرمز های لندن توپ زده اند و به هر دلیل امروز در کنار ما بازی نمیکنند، همانند توره ، فابرگاس ، هلب ، ره یس ، پیرس ، لیونبرگ، آنری و  ... آروزی سلامت ، طول عمر و موفقیت میکنیم.

در پایان برای تمام بازیکنانی که روزی پیراهن مقدس آرسنال را بر تن داشته اند و امروز بین ما نیستند، طلب آمرزش و ارامش روح داریم، انشاالله با قهرمانی های آتی روح آنان نیز شاد گردد.
به هر حال یادآوری نام های بزرگی مثل "هربرت چپمن" در این دقایق میتواند بسیار متفاوت باشد.

امیدوارم سالی نیک در پیش داشته باشید ، پرتلاش ، قدرتمند و مثبت اندیش به آینده نگاه کنید و فراموش نکنید ، که ما باید تلاش کنیم ، موفقیت ها محکوم به آمدن هستند



آرمان امیراحمدی

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱/۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: اخبار کانون رسمی هواداران
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۹۷۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰