loading
در حال بررسی درخواست شما
 فریدون زندی برایت آرزوی سلامتی میکنیم
 فریدون زندی برایت آرزوی سلامتی میکنیم

فریدون زندی برایت آرزوی سلامتی میکنیم



ایسنا » الاهلی قطر در هفته‌ سوم لیگ ستارگان قطر با تساوی یک بر یک برابر معیذر متوقف شد. در این دیدار فریدون زندی در دقیقه‌ 87 دچار آسیب شد؛ آسیبی که می‌تواند به دوران فوتبالی او پایان دهد.

به نوشته "گل" عربی آسیب‌دیدگی‌ زندی از بدترین آسیب‌ها در مستطیل سبز است. او در حالی که می‌خواست با پای راست ضربه‌ای را به سمت دروازه‌ حریف بزند با بازیکن حریف برخورد کرد و از ناحیه پای راست دچار شکستگی شد.

محمد عمر، پزشک الاهلی پس از پایان بازی گفت: زندی به زودی زیر تیغ جراحان قرار می‌گیرد و تا 9 ماه خانه‌نشین خواهد بود.

باشگاه الأهلی قطر تلاش می کند تا جانشینی برای زندی تا پایان فصل جابه‌جایی پیدا کند.



فریدون زندی که چندسال پیش به تیم ملی آمد و بعدها به تیم های ایرانی پیوست و برای استقلال تهران و استیل آذین بازی کرد ، وی هم اکنون برای الاهلی قطر بازی میکند.
در ویکیپیدا این بازیکن میخوانیم :  فریدون زندی در تاریخ 6 مهر 1392 در دیدار تیم الاهلی قطر و المعیذر دچار مصدومیت فوق العاده شدیدی شد، به طوری که پای او با ضربه بازیکن تیم المعیذر به دو نیم شد و صحنه بسیار دلخراشی را رقم زد.

به هر حال صحنه دلخراش این نوع مصدومیت برای ما آرسنالیها اصلا جدید نیست و البته آینده ای متفاوت را برای هر بازیکن دیده ایم. ادواردو تقریبا از فوتبال (سطح بالا) محو شد اما رمزی در بهترین شرایط خودش در سال های اخیر قرار دارد که با توجه به شرایط سنی زندی احتمال آنکه راه ادواردو را پی بگیرد بیشتر است.

کانون رسمی هواداران آرسنال در ایران برای فریدون زندی عزیز آرزوی سلامتی میکنیم و امیدواریم هرچه زودتر به شرایط بازی بازگردد.


کانون رسمی هواداران آرسنال در ایران به همراه همه اعضا برای فریدون زندی عزیز آرزوی سلامتی میکند و امیدوار است هرچه زودتر به شرایط بازی بازگردد.



آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۷/۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: اخبار کانون رسمی هواداران
منبع : کانون هواداری آرسنال
بازدید: ۴,۳۹۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰