loading
در حال بررسی درخواست شما
نظر سنجی..
نظر سنجی..

نظر سنجی..


همانطور که پیش تر نیز اعلام شده بود. در پایان هر فصل تقویمی یک نظر سنجی برای انتخاب بهترین نویسنده سایت انجام خواهد گرفت تا در پی آن بتوانیم گوشه ای از زحمات نویسندگان عزیز سایت را جبران کرده و از آنان قدردانی نماییم.

در همین راستا اولین نظر سنجی برای انتخاب بهترین نویسنده سایت در فصل تابستان از همکنون در صفحه اول سایت اصلی فعال است و از همه کاربران عزیز چه در فروم هایبوری و چه بلاگ ها و آرسنال دات آی آر تقاضا داریم تا با شرکت در این نظر سنجی بهترین نویسنده از دید خود را انتخاب نمایند.

ذکر این نکته ضروری است که طبیعتا هر کس تنها یک حق رای دارد و همچنین از تمامی کاربران عزیز خواهشمندیم از اعلام رای خود به صورت عمومی چه در بلاگ ها و چه در فروم خودداری نمایند تا نظر سنجی با نظم و اعتبار هرچه بیشتر انجام پذیرد. بدیهی است در صورت مشاهده هرگونه پست چه در بلاگ ها و چه در فروم هایبوری که به صورت مستقیم ، غیر مستقیم ، شوخی و یا جدی اشاره ای به رای یکی از کاربران داشته باشد ، آن پست در اسرع وقت ویرایش و یا حذف خواهد شد.

این نظر سنجی تا ظهر روز جمعه فعال و معتبر بوده و نیز نتیجه نظر سنجی در میتینگ روز جمعه کانون اعلام خواهد شد و از نویسنده منتخب در جمع آرسنالی ها تقدیر به عمل خواهد آمد.


با تشکر

مسئول تحریریه کانون رسمی هواداران آرسنال در ایران

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۷/۱۱
به قلم پیام مشایخ نسب
دسته‌بندی: اخبار کانون رسمی هواداران
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۱,۰۶۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰