loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال در آستانه از دست دادن سانچز
آرسنال در آستانه از دست دادن سانچز

آرسنال در آستانه از دست دادن سانچز

مدیر ورزشی پی اس جی برای تکمیل و مذاکره بر‌سر انتقال الکسیس سانچز به لندن سفر کرده است

به نقل از دیلی استار، مدیر ورزشی پی اس جی نشست خود را در میامی با مدیران ارشد برخی از باشگاه های بزرگ دنیا زود تر از موعد ترک کرده تا برای مذاکره به لندن سفر کند.

او میخواهد با ۳۵ میلیون پوند ستاره ناراضی آرسنال را با خود به پاریس ببرد. پی اس جی می خواهد سانچز را علاوه بر نیمار که باید مبلغ بند آزاد سازی هنگفت آن را بدهند به خدمت بگیرد.آرسن ونگر روز گذشته در مصاحبه خود تاکید داشت که سانچز فصل بعد نیز در آرسنال خواهد ماند.

اما روزنامه فرانسوی le parisian از منابع نزدیک به باشگاه پی اس جی ادعا میکند این باشگاه هر طور شده سانچز را به خدمت خواهد گرفت.
قیمت ۳۵ میلیون پوند برای سانچز خیلی کم به نظر میرسد بخصوص با در نظر گرفتن مصاحبه دیروز آرسن ونگر، آینده سانچز همچنان نامشخص است چون کمتر از ۱۲ ماه به پایان قرارداد او باقی مانده است.
او در ۱ ژاویه ۲۰۱۸ آزاد خواهد بود تا با باشگاه های خارج از انگلستان مذاکره کند. اما بایرن مونیخ ، منچستر سیتی و پی اس جی همگی علاقه مند به جذب سانچز پیش از تبدیل شدن او به عنوان بازیکن آزاد هستند.

دیروز ونگر گفت : تصمیم گرفته شده و ما به آن پایبند هستیم،قرار بر فروش نیست.من اهمیت زیادی به مصاحبه ترجمه شده نمی دهم (منظور مصاحبه سانچز با رادیو شیلی است) شما هم این را میدانید. چیزی که من از تمام مصاحبه فهمیدم اینطور (تمایل سانچز به ترک آرسنال) نبود.

تمرکز اصلی ما برای لیگ برتر است و در حال حاضر این برای من مهم تر از لیگ قهرمانان است.ما گاهی بازیکنانمان را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان بخاطر لیگ برتر استراحت دادیم پس این نشان میدهد که لیگ برتر برایمان مهمتر است.محض اطلاع ما ۲۰ سال در لیگ قهرمانان حاضر بودیم که ۱۷ سال آن پیش از آمدن سانچز بود و ۳ سال آن همراه با سانچز، بنابراین او می تواند دوباره با ما به لیگ قهرمانان باز گردد.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۴/۲۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : le parisian
بازدید: ۲,۷۷۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰