loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال در تلاش برای یافتن جانشین گازیدیس
آرسنال در تلاش برای یافتن جانشین گازیدیس

آرسنال در تلاش برای یافتن جانشین گازیدیس

 بدنبال پیشنهاد رسمی برای جذب گازیدیس،آرسنال خود را برای انتخاب جانشین احتمالی او، آماده می کند.

آرسنال اکنون بصورت جدی نسبت به جدایی احتمالی مدیر اجرایی خود، ایوان گازیدیس واکنش نشان داده است و آنها این اطمینان را دارند که وقت و مجال مناسب را برای پیدا کردن جانشین مناسب برای او دارند. گازیدیس رسما مدیران آرسنال را در جریان پیشنهاد آث میلان قرار داده است و با وجود اینکه هنوز تصمیم قطعیی در این باره گرفته نشده است ولی خروج یکی از تاثیرگذارترین مدیران تیم، بسیار محتمل شده است.
 
با توجه به پروژه بازسازی آرسنال در سالیان اخیر، بخصوص خروج مربی باسابقه تیم، آرسن ونگر، در درون تیم این حس بوجود آمده است که گازیدیس شاید اکنون بخواهد تا چالش متفاوتی را سپری کند.رسانه های ایتالیایی گزارش داده اند که گازیدیس، شغل مدیریتی جدید خود را در میلان از ماه سپتامبر(سال آینده) شروع میکند. اما او زودتر مدیران آرسنال را باخبر کرده است تا آسیبی بخاطر خروج ناگهانیش به باشگاه وارد نشود.با این تفاسیر، تنها 11 روز به شروع لیگ باقی مانده ست و آنها باید سریعتر تصمیمات مرتبط را اتخاذ کنند

از زمان جدایی ونگر از باشگاه، روز به روز نقش گازیدیس در باشگاه، پررنگ تر شده است. او نقش کلیدی ای در انتصابات اخیر از جمله، انتخاب امری بعنوان سرمربی، مدیر فوتبال باشگاه، رائول سانلهی، مدیر نقل و انتقالات باشگاه، اسون میسلینتات، فهمی وکیل باشگاه و مدیر بررسی کیفیت تیم، دارن بورگس؛ داشته است.مسئولان باشگاه امیدوار ماندن گازیدیس در آرسنال هستند ولی پیشنهاد آث میلان نیز برای او قابل تامل است. هفته پیش، باشگاه آرسنال بیانیه ای را منتشر کرد که در آن اشاره کرده بود که گازیدیس همواره به تیم متعهد بوده و او با امری همکاری موثری داسته است ولی باشگاه نمی تواند تضمینی دهد که او در باشگاه خواهد ماند.

باشگاه میلان پس از اینکه مدیر چینی سابقش، لی یونگ هونگ در پرداخت وامش به کمپانی آمریکایی الیوت ناکام ماند، کمپانی الیوت مالکیت آث میلان را برعهده گرفت. گازیدیس سابقا در آمریکا بعنوان عضو هیئیت مدیره لیگ فوتبال آمریکا مشغول بوده است و رئیس کمپانی الیوت، پائول سنگر با او آشنایی دارد.گازیدیس از سال 2009در آرسنال مشغول کار است و عضو هیئت رئیسه اتحادیه فوتبال اروپا و کمیته های مختلف یوفا و فیفا بوده است.او در فوتبال ایتالیا نیز شهیر است.

اما این موضوع کمی عجیب است که گازیدیس بخواهد در اوج قدرتش در باشگاه آرسنال، این تیم را ترک کند و به میلانی بپیوندد که وضعیت نابسامانی دارد و مدتهاست که بعنوان غول خفته فوتبال اروپا از آن تیم نام برده می شود.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۵/۱۰
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Telegraph
بازدید: ۱,۲۲۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰