loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال دنی آلوز را می خواهد
آرسنال دنی آلوز را می خواهد

آرسنال دنی آلوز را می خواهد



انتقال دنی آلوز در پنجره نقل و انتقالات زمستانی می تواند برای آرسنال یک اتفاق ویژه باشد ، این در حالی است که هنوز آینده روشنی برای باکاری سانیا در این باشگاه تصویر نشده است.

دنی آلوز در سال جاری و پس از سپرده شدن سکان هدایت بارسلونا به تیتو ویلا نوا کمتر مورد توجه قرار گرفته است و بنا بر اخبار واصله از دیلی میل ، آرسنال خواهان جذب این مدافع ملی پوش برزیلی شده است.

در زمان حضور پپ گواردیولا در بارسلونا آلوز انتخاب اول او برای پست مدافع راست این تیم بود اما با حضور ویلا نوا بیشتر از مارتین مونتویا و آدریانو کوریا در این منطقه استفاده شده و کمتر بازی به آلوز 29 ساله رسیده است.

بارسلونا بهترین شروع تاریخش را با ویلا نوا تجربه می کند و بعید به نظر می رسد او به ترکیب برنده ی تیمش دست بزند ، همین موضوع باعث شده ونگر برای حضور آلوز در آرسنال جایگاهی را در نظر بگیرد.

بنا بر اخبار منتشر شده آرسنال در نظر دارد آلوز را جایگزین باکاری سانیایی بکند که قراردادش در انتهای این فصل به پایان خواهد رسید و هنوز برنامه ی مشخصی  برای ادامه حضورش در آرسنال ارائه ننموده است.

سانیا برای ادامه دوران بازیگری خود و جدایی از آرسنال به تیم پاریس سنت ژرمن مرتبط می شود و بعید نیست آرسنال برای کسب درآمد از این انتقال همانند نصری و ون پرسی مجددا وسوسه شده باشد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۲۸
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : givemefootball
بازدید: ۴,۱۶۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰